شناسهٔ خبر: 67852591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دبیر سازمان لیگ فدراسیون کشتی:

لیگ برتر کشتی را در بالاترین سطح کیفی برگزار می‌کنیم

دبیر سازمان لیگ فدراسیون کشتی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای ارتقای کیفیت لیگ‌های کشتی در کشور گفت: علاقه‌مندان به کشتی منتظر جذاب‌ترین لیگ برتر کشتی سال‌های اخیر باشند.

صاحب‌خبر -

محمود فرهنگ رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم تا لیگ‌های کشوری به ویژه لیگ برتر با مسابقات کشوری و بین المللی تداخل نداشته باشد، در این راستا با سپردن امور مسابقات داخلی به سازمان لیگ این مساله کاملاً حل شده است.

وی افزود: مسابقات لیگ یک را از اوایل خرداد امسال با حضور ۲۷ تیم در دو بخش آزاد و فرنگی آغاز کردیم، نکته مثبت حضور تیم‌هایی از اقصی نقاط کشور بود که با کیفیت فنی بالایی حاضر شدند و در نهایت قهرمانان مسابقات آزاد و فرنگی روزهای پنج‌شنبه و جمعه گذشته در اصفهان و ساری مشخص شدند.

دبیر سازمان لیگ فدراسیون کشتی با اشاره به زمان شروع لیگ برتر کشتی در دو بخش آزاد و فرنگی، خاطرنشان کرد: مسابقات پس از المپیک برگزار خواهد شد و با حضور حامیان مالی تیم‌های خوبی برای مسابقات فصل جدید اعلام آمادگی کرده‌اند.

فرهنگ رنجبر عنوان کرد: در مجموع ۱۶ تیم در آزاد و فرنگی در فصل جدید حضور خواهند یافت و نکته بارز و شاخص این رویداد حضور تمام قهرمانان و مدال‌آوران شاخص است که می‌تواند یک لیگ جذاب را رقم بزند.

وی با اشاره به یک اتفاق مهم در خصوص برگزاری لیگ‌های کشتی، ادامه داد: نکته مثبت در سال جدید حذف قراردادهای دستی و فیزیکی و جایگزینی سامانه‌ای برای انعقاد قرارداد آنلاین بود که مانع از اتلاف وقت تیم‌ها شد.

دبیر سازمان لیگ فدراسیون کشتی اضافه کرد: این تجربه مثبت سبب شد هم از حیث هزینه و هم وقت صرفه جویی شود و خطای انسانی رایج در بحث ثبت قراردادها به حداقل ممکن برسد.

فرهنگ رنجبر تصریح کرد: سازمان لیگ تمهیدات ویژه‌ای را برای برگزاری باکیفیت مسابقات لیگ برتر تدارک دیده و سخت‌گیری‌های زیادی را برای میزبانی تیم‌ها لحاظ کرده است تا در نهایت لیگ کشتی ایران با بالاترین کیفیت و در شأن این رشته برگزار شود.

وی با قدردانی از حمایت‌های فدراسیون کشتی گفت: در عین استقلال، فدراسیون تمام قد از سازمان لیگ حمایت می‌کند، قرار است برای تقویت این استقلال ساختمانی مجزا آماده شود و سازمان لیگ کشتی دیگر در محل فدراسیون کشتی مستقر نباشد.

نظر شما