شناسهٔ خبر: 67852240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیرانوند: اسکوچیچ می‌خواهد خیلی چیزها را ثابت کند

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور گفت: اسکوچیچ جدا از اینکه یک مربی بزرگ است، به ایران آمده که خیلی چیزها را ثابت کند و خیلی ‌چیزها را نشان دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند در حاشیه حضور اعضای تیم تراکتور در تست‌های پزشکی ایفمارک با اشاره به حضور رئیس فدراسیون فوتبال در این محل گفت: آقای تاج عزیز و بزرگ یکی از افراد زحمتکش فدراسیون هستند که نشان داده واقعا تلاش می‌کند. ان‌شاءالله بتوانیم زحمت‌های او را جبران و مردم را خوشحال کنیم. تا یک ماه دیگر بازی‌ها انتخابی جام جهانی آغاز می‌شود و امیدوارم و اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

وی در مورد همکاری‌اش با دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: اسکوچیچ یک مربی با دانش و کسی است که همه او را می‌شناسید. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و یکی، دو بازی دوستانه ملایم هم داشتیم. خدا را شکر آقای زنوزی تیم خیلی خوبی بسته و امیدوارم یک سال خیلی خوب را پشت سر بگذاریم. اسکوچیچ جدا از اینکه یک مربی بزرگ است، به ایران آمده که خیلی چیزها را ثابت کند و خیلی ‌چیزها را نشان دهد؛ بالاخره اتفاقاتی که قبلا در تیم ملی افتاد را اینجا می‌خواهد ثابت کند. ما هم به عنوان بازیکنی که یکی، دو سال در تیم ملی کنارش بودیم او را کمک می‌کنیم.

دروازه‌بان تراکتور درباره جدایی‌اش از پرسپولیس و اینکه باید در هفته دوم لیگ برتر به مصاف این تیم برود و آماده این دیدار است، گفت: این اتفاق بزرگی است و تصمیم گرفتم یک چالش جدید را به زندگی‌ام بیاورم. فوتبال من هم تمام می‌شود و بعد از فوتبال باید به سمت مربیگری بروم. باید جاهایی بروید که بعداً به درد مربیگری بخورد. خدا را شکر تیمی انتخاب کردم که هواداران خوبی دارد و  مطمئنم تراکتور امسال تیم خوبی خواهد داشت.

بیرنواند ادامه داد: از هواداران هم خواهش می‌کنم که مثل همیشه که تیم را حمایت کردند امسال را کمک کنند. دلگرمی ما فقط همین هواداران هستند و می‌دانیم که چقدر با برد تراکتور خوشحال می‌شوند و امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای ما بیفتد. من هم تمام تمرکزم را روی تمرین گذاشتم و الان به تنها چیزی که فکر می‌کنم بازی اول با مس رفسنجان است.

ادامه دارد...

نظر شما