شناسهٔ خبر: 68457902 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ملوان چگونه هفت امتیازی شد

امضاء: رضا غندی‌پور، مهر: مازیار زارع!

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اعتماد مازیار زارع پای ثابت امتیازگیری این تیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نتایجی که تا پایان هفته سوم لیگ برتر رقم خورده یک چهره جدید را به همه فوتبال‌دوستان معرفی می‌کند؛ رضا غندی پور. مهاجمی که با پیکان به لیگ برتر معرفی شد و با گلزنی مقابل تیم قدرتمند سپاهان لقب «جوان‌ترین گلزن تاریخ لیگ برتر» را هم به خود اختصاص داد. در پایان فصل پیکان خوب نبود و به لیگ یک سقوط کرد ولی رضا آنقدر خوب بود که در لیگ برتر ماند.

او به عنوان دومین خرید تابستانی به ملوان آمد و از همان بازی‌های پیش‌فصل نگاه‌ها را متوجه خود ساخت. گلزنی‌های پیاپی او مقابل حریفان تدارکاتی، مازیار زارع را مجاب کرد تا با وجود سن و سال کم این بازیکن، به او فرصت بازی بدهد. هر چند تا به اینجای کار به خوبی پاسخ این اعتمادش را گرفته.

2075534

تا پایان هفته سوم، ملوان جزو معدود تیم‌هایی است که هنوز نباخته است. موفقیتی که بخش عمده‌ای از آن را باید به حساب رضا غندی‌پور نوشت. رضا تقریبا در هر بازی تیمش نقش کلیدی در امتیازآوری ایفا کرده؛ هفته اول روی برد یک بر صفر مقابل گل گهر، پنالتی گرفت و همان پنالتی تبدیل به تنها گل بازی شد. هفته دوم در شب متوقف کردن استقلال، با گل زودهنگامش نبض بازی را از حریف گرفت و نامش را در کسب تک امتیاز آن بازی نوشت، هفته سوم نیز دو گل برای ملوان زد تا در برد سه بر یک مقابل چادرملو هم سهم ویژه‌ای داشته باشد.

رضا غندی‌پور تا به اینجای کار با زدن سه گل در سه بازی آماری فوق‌العاده از خود ثبت کرده و صدرنشین جدول گلزنان است. ظاهرا جوان‌ترین گلزن تاریخ لیگ برتر در فصل جدید به فکر کسب لقب‌های دیگری هم هست.

نظر شما