شناسهٔ خبر: 67850891 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

به همت خانه هلال تخصصی پارک علم و فناوری گلستان؛

اولین دوره مسابقات منطقه‌ای روبوتیکس ایران در گرگان برگزار شد

اولین دوره مسابقات منطقه‌‎ای روبوتیکس ایران با حضور بیش از ۱۰۰ تیم شرکت کننده از سه استان گلستان، مازندران و سمنان در شهر گرگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری گلستان، اولین دوره مسابقات منطقه‌‎ای روبوتیکس ایران با حضور مشاور دبیرکل و مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور، رئیس پارک علم و فناوری گلستان و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آغاز و شرکت‌کنندگان بین سنین ۶ تا ۱۶ سال از سه استان گلستان، مازندران و سمنان در رشته‌های لیگ روبوریس، لیگ فوتبالیست، لیگ جنگجو و لیگ خلاق و ابداعات و اختراعات به رقابت پرداختند‌.

پس از برگزاری فینال اولین دوره مسابقات منطقه‌ای روبوتیکس ایران، تیم‌های برتر مشخص و به برندگان این دوره از مسابقات، لوح تندیس و جوایز اعطا شد.

این دوره از مسابقات به همت خانه تخصصی هلال پارک علم و فناوری جمعیت هلال‌احمر گلستان و آموزشگاه نیکان کلاس در گرگان برگزار شد.

گفتنی است، خانه هلال تخصصی پارک علم و فناوری گلستان اردیبهشت‌ماه امسال با هدف بهره‌مندی از ظرفیت مراکز دانش‌بنیان در توسعه خدمات امداد و نجات هلال احمر، ارتقای همکاری‌های پژوهشی و فناورانه بین پارک و هلال احمر استان، بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت علمی اعضای داوطلب، آموزش سرمایه انسانی و استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها و دانش‌بنیان‌ها در راستای ارتقاء توان فناورانه جمعیت هلال احمر استان ایجاد شده و در کارخانه نوآوری گرگان مستقر است.

نظر شما