شناسهٔ خبر: 67850514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان بازرس خانه مطبوعات استان شد

صاحب‌خبر -
مسئول روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان در انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان کردستان به صورت الکترونیکی برگزار شد، توانست در بخش بازرسین بیشتر رای را کسب کند.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان کردستان به صورت الکترونیکی برگزار شد.

در این انتخابات که با مشارکت ۸۵ درصد اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان برگزار شد، از ۱۲۴ عضو خانه، ۱۰۸ نفر در این انتخابات شرکت کردند.

فرشید اردلان مسئول روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان با کسب 56 رای و اسرین مقصودی با کسب 49 رای بعنوان بازرس خانه مطبوعات و صلاح الدین ساعدی هم به عنوان عضو علی البدل خانه مطبوعات و رسانه های کردستان انتخابات شدند.

در بخش مدیران مسئول نشریات محلی، محمدفرید سماواتی و فرهاد شیری به عنوان عضو اصلی و قباد آرش به عنوان علی البدل، در بخش خبرنگاران، شیروان یاری، منصور اولی و چنور صادقی عضو اصلی و عادل خلیلیان به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

در بخش نمایندگی خبرگزاری ها، توفیق مفاخری به عنوان عضو اصلی و رامیار غفاری به عنوان علی البدل، در بخش نمایندگی نشریات سراسری، سیدمحمدلطیف حسینی نسب به عنوان عضو اصلی و عرفان خادم عضو علی البدل هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان کردستان برای سه سال انتخاب شدند.

گفتنی است، فرشید اردلان دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات و عضو هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان کردستان و مدیر مسئول و سردبیر نشریه محلی پینووس کردستان می باشد.

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما