شناسهٔ خبر: 67850476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

سود خالص سردار برای لورکوزن

سردار آزمون بایرلورکوزن را به مقصد شباب الاهلی امارات ترک خواهد کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه، ساعاتی پس از انتشار خبر انتقال سردار آزمون به شباب الاهلی امارات، نشریه بیلد آلمان را انتشار گزارشی به این موضوع پرداخت و اعلام کرد بایرلورکوزن در ازای این انتقال ۶ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

بیلد نوشت: باشگاه لورکوزن در ازای انتقال سردار آزمون به شباب الاهلی شش میلیون یورو به اضافه پاداش دریافت خواهد کرد. این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه سویا نیز به این بازیکن 29 ساله علاقمند بوده است.

این در حالی است که بایر سردار را تنها به مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن پترزبورگ خریداری کرده بود و در سال گذشته هم این بازیکن ایرانی را به رم قرض داده بود. بنابراین به نظر می‌رسد انتقال سردار از روسیه به آلمان برای این باشگاه آلمانی تنها سود خالص بوده است.

آزمون در اولین جلسه تمرینی بایرلورکوزن در آماده‌سازی پیش‌فصل غایب بود و پس از آن اجازه شرکت در تمرینات شاگردان ژابی آلونسو را نداشت و مجبور شد به صورت انفرادی تمرین کند.

سردار در حال حاضر در امارات مشغول آخرین مذاکرات برای عقد قرارداد با این باشگاه اماراتی است. گفته می‌شود آزمون از یک باشگاه مطرح عربستانی نیز پیشنهادی را دریافت کرده که البته این مسئله کمی بعد از نهایی شدن توافق او با شباب الاهلی رخ داده است.

نظر شما