شناسهٔ خبر: 67859475 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

مسی؛ رکورددار کاهش محبوبیت یک باشگاه در تاریخ فوتبال

با جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، این باشگاه فرانسوی رکورد بیشترین کاهش محبوبیت در تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داد. ریزش بیش از 2 میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی، گواهی بر تاثیرگذاری فوق‌العاده مسی بر محبوبیت پاریس است.

صاحب‌خبر -

دارنده 8 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا «مالی و جانی» به پاری سن ژرمن ضربه زد.

به گزارش فارس، رفتن لیونل مسی از پاری سن ژرمن باعث شده تا محبوبیت این باشگاه فرانسوی به شکل عجیبی افت کند و با ریزش 2.700 میلیون نفری در صفحات مجازی همراه شود.

از جدایی مسی از پاری سن ژرمن یک سال می‌گذرد که با این ریزش بیش از 2 میلیون نفری «بیشترین ضربه به یک باشگاه در تاریخ فوتبال با جدایی یک بازیکن» را پاری سن ژرمن خورده است.

مسی از سال 2021 تا 2023 برای پاری سن ژرمن بازی کرد. حضور مسی در باشگاه پاریسی باعث شده میلیون هوادار صفحات مجازی این باشگاه فرانسوی را دنبال کنند.

مسی؛ رکورددار کاهش محبوبیت یک باشگاه در تاریخ فوتبال

دارنده 8 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا سال گذشته با اتمام قراردادش، پاریس را به مقصد اینتر میامی آمریکا ترک کرد.

نشریه لوپاریزین می‌نویسد که مسی نه تنها بیشترین ضربه تاریخ هواداری را به پاریس زده بلکه از حیث اسپانسرها هم «درآمد پاریس با رفتن مسی 30 درصد کاهش یافت».

بر اساس گزارش رسانه فرانسوی، رفتن مسی و امباپه بیشترین ضربه را به پاری سن ژرمن از لحاظ مادی و معنوی زده که «هیچ باشگاهی در تاریخ با رفتن دو بازیکن به این مقدار ضرر ندیده است».

نظر شما