شناسهٔ خبر: 67850358 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| وظیفه من در پرسپولیس تمرین است نه اعتراض/ پرسپولیس بهترین دروازه‌بان آسیا را دارد

بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس از روحیات حرفه‌ای خود با خبرورزشی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس در نیمه دوم دهه ۹۰ شمسی دروازه‌بانی به نام بوژیدار رادوشویچ داشت که بعدا بر سر مطالبات خود با این باشگاه به مشکل برخورد و کار به شکایت کشیده شد.

دروازه‌بان ذخیره علیرضا بیرانوند، ششم مرداد سال ۹۸ در گفت‌وگو با خبرورزشی حرف‌های جالبی در مورد خود و البته دروازه‌بان اول تیم ملی ایران بر زبان آورد. رادوشویچ با اشاره به توانایی علیرضا بیرانوند، در آن مصاحبه از او تمجید کرد و گفت: بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا محسوب می‌شود. من چند سال است که با او کار می‌کنم و می‌دانم پسر خوب و خوش‌قلبی است. البته حتی بهترین دروازه‌بانان جهان هم ممکن است گل بد بخورند و این اتفاق برای هر دروازه‌بانی پیش می‌آید بنابراین بیرانوند نباید خودش را به خاطرخوردن یک گل بد سرزنش کند.

بوژیدار ادامه داد: در فوتبال حرفه‌ای یاد گرفتم که تابع تصمیم سرمربی باشم و فقط تمرین کنم. وظیفه من به عنوان بازیکن تمرین کردن است نه اعتراض کردن. البته خوشحالم هر بار درون دروازه پرسپولیس ایستادم، این تیم برنده شده است. خود گابریل کالدرون به من گفت در پرسپولیس بمان چون به تو احتیاج دارم. برایم فقط جمله سرمربی مهم بود و به سایر مسائل اهمیت نمی‌دهم.

خبرورزشی‌گردی| وظیفه من در پرسپولیس تمرین است نه اعتراض/ پرسپولیس بهترین دروازه‌بان آسیا را دارد

نظر شما