شناسهٔ خبر: 67849857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

طی بازدید سرزده انجام شد؛

کشف داروی تاریخ گذشته به ارزش یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان از داروخانه‌های فردیس

طی بازدید سرزده انجام شد؛ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی البرز از کشف و ضبط بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان داروی تاریخ گذشته در شهرستان فردیس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، مریم دایی با اشاره به کشف و ضبط بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان داروی تاریخ گذشته در فردیس، اظهار کرد: بازدیدی که به صورت سرزده از داروخانه های این شهرستان صورت گرفت، منجر به کشف مقدار زیادی داروی تاریخ گذشته در فردیس شد. 

وی افزود: این بازدید که با هدف پایش و نظارت بر نحوه خدمات رسانی دارویی بود، موجودی اقلام دارویی و ثبت در سامانه تیتک، عرضه دارو با قیمت مصوب، تاریخ انقضاء معتبر بر روی اقلام دارویی، شرایط نگهداری داروها، حضور فعال مسئولان فنی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت منجر به کشف و ضبط مقادیر بالایی از دارو، مکمل و داروهای یخچالی تاریخ گذشته شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی البرز، گفت: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از کمبود دارویی، عوارض و تداخلات دارویی، شرایط نگهداری داروها، موارد و نحوه مصرف داروها و مکمل ها، اقدامات اورژانس در برخورد با مسمومیت ها و  ثبت شکایات دارویی با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما