شناسهٔ خبر: 67849484 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خیبری: منطقی وارد لیگ برتر خواهیم شد/ یکی از اهداف ما بومی‌سازی است

ابوالفضل نفر

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد درباره عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: پول شاید موضوع مهمی باشد اما تنها فاکتور موفقیت نیست. سیاست ما این نیست که با اسم‌ها بازی کنیم و منطقی عمل خواهیم کرد. یکی از اهداف باشگاه، بومی سازی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسین خیبری، مدیرعامل خیبر خرم آباد در حاشیه دومین جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌ها گفت: ادامه روند بررسی ورزشگاه‌ها امروز در دستور کار قرار گرفت. ایرادهایی که ورزشگاه تختی داشت، با کمک خود باشگاه تقریبا برطرف شده و ورزشگاه شهدای لرستان هم با تخصیص بودجه ۳۰۰ میلیاردی از فصل آینده و با ۲۳ هزار ظرفیت آماده‌سازی خواهد شد.

خیبری درباره روند نقل و انتقالات و شرایط تیم خیبر در پیش فصل، بیان کرد: از فردای روزی که صعود کردیم، برای لیگ برتر برنامه ریزی کردیم و با لیستی که آقای رضا مهاجری، سرمربی تیم به ما دادند جلو رفتیم که تقریبا جذب بازیکنان این لیست پایان یافته است. هشتم مرداد برای برگزاری اردو به تهران خواهیم آمد. چون تازه صعود کرده‌ایم منطقی عمل خواهیم کرد، نه اینکه بخواهیم احساسی وارد لیگ شویم. مهم ترین فاکتور ما هوادارانمان هستند که با تعصب حمایت می‌کنند و موتور محرک ما هستند.

مدیرعامل باشگاه خیبر در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار هستید که مانند سال اول حضور درخشان شمس آذر قزوین در لیگ برتر در فصل جدید حاضر شوید؟ گفت: پول شاید موضوع مهمی باشد اما تنها فاکتور موفقیت نیست. سیاست ما این نیست که با اسم‌ها بازی کنیم و منطقی عمل خواهیم کرد که اتفاقا یکی از اهداف باشگاه، بومی سازی است. به وسیله تیمی که در لیگ سه داریم، استعدادهای استان را وارد فوتبال می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، همچنین امیر نظری، مدیر پروژه خیبر درباره سخت گیری‌های صورت گرفته برای ورزشگاه تختی لرستان، اظهار کرد: ۳۲ ایراد از ورزشگاه تختی گرفته بودند که با عوامل تیم، یک کارگروه تشکیل دادیم و ۸۰ درصد ایرادات را برطرف کردیم. بحث نورافکن و نور ورزشگاه مانده که در حال حل آن هستیم. چمن ورزشگاه تختی خرم‌آباد سال گذشته هم استانداردهای لیگ برتر را داشت و امسال هم با همکاری یک شرکت چمن را بهبود بخشیدیم.

انتهای پیام

نظر شما