شناسهٔ خبر: 67849088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورزشکاران آذربایجان شرقی در المپیک پاریس ۲۰۲۴

تبریز- ایرنا- آذربایجان شرقی در المپیک پاریس ۲۰۲۴ با ۲ ورزشکار از مجموع ۴۰ ورزشکار کاروان ایران از این استان نماینده دارند که نماینده سوم در رشته قایقرانی متاسفانه در روزهای آخر به علت مصدومیت از اعزام بازماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا، مراسم افتتاحیه المپیک پاریس در شب بارانی گذشته با حرکت خاطره انگیز المپین‌های کشورهای دنیا کنار برج ایفل و بر روی رودخانه سن برگزار شد و آغاز رسمی مسابقات این دور از المپیک با تمام حاشیه‌ها و نواقص در کنار چهره‌های مطرح دنیای ورزش، اعلام شد.

کاروان المپیک ایران با ۴۰ ورزشکار در ۱۳ رشته وارد دهکده المپیک شده که ۲ نفر از آن‌ها شامل علی لبیب و فرزاد باهر ارسباران از استان آذربایجان شرقی بودند البته همان طور که اشاره شد زینب نوروزی ورزشکار جوان استان در رشته قایقرانی رویینگ به علت مصدومیت در روزهای آخر از المپیک بازماند.

علی لبیب در رشته دوچرخه سواری افتخارات بسیاری در ماه‌های گذشته برای کشورمان کسب کرده است و اگر عنوانی کسب کند نخستین بار خواهد بود که دوچرخه سواری کشورمان را در المپیک صاحب مقام می کند که البته پیش بینی ها برای وی عنوانی را متصور نیست.

اما فرزاد باهر ارسباران در رشته شمشیربازی به رقابت می‌پردازد و با آمادگی و پیشرفت هایی که حاصل کرده امید فراوانی برای کسب مدال وی وجود دارد.

چهارشنبه ۱۰ مرداد:

شمشیربازی تیمی سابر( علی پاکدامن، فرزاد باهر، محمد رهبری و محمود فتوحی)

ساعت ۱۵

شنبه ۱۳ مرداد:

دوچرخه‌سواری جاده (علی لبیب)

ساعت ۱۲:۳۰

نظر شما