شناسهٔ خبر: 67848918 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

معاون قضایی رئیس کل دادگستری مازندران: دوره آموزشی حقوق شهروندی ویژه مراجع انتظامی در سراسر استان برگزار می‌شود

معاون قضایی رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برای ایجاد رویه واحد درسطح استان، مطالعاتی انجام شد و دوره آموزشی حقوق شهروندی ویژه مراجع انتظامی به صورت ابتکاری و با کم‌ترین هزینه در چهارمرحله در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- براری خاطرنشان کرد:هیئت بازرسی و نظارت برحفظ حقوق شهروندی شامل ۹ تن ازقضات برجسته استان و رئیس کل دادگستری استان رئیس هیئت است اعضا هیات در طول سال موکلف هستند ۲ مرتبه بازرسی ازمراجع انتظامی و دادگاه‌های کیفری داشته باشند براین اساس استان به ۵ منطقه تقسیم و بازرسی‌ها به صورت منظم و طبق برنامه زمان بندی انجام می‌شود.

 معاون قضایی رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: دربازرسی‌هایی که طی یکسال گذشته صورت گرفت ایرادات، نواقص وچالش‌هایی وجود داشت که برای رفع این اشکالات ونواقص، ایجاد رویه واحد و تغذیه اطلاعاتی، دوره‌های آموزشی در چهار مرحله در حال اجراست.

 براری با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت وحقوق شهروندی افراد اظهار کرد: ضابطان نقش مهم و حساسی در حفظ حقوق شهروندی افراد دارند و اولین دوره آموزشی حقوق شهروندی ویژه مراجع انتظامی برای روسای کلانتری و پاسگاه‌های شرق استان درساری برگزار شد و در هفته‌های آتی نیز در شهر‌های بابل، محمودآباد و تنکابن برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای ایجاد رویه واحد درسطح استان، مطالعاتی انجام شد و دوره آموزشی حقوق شهروندی ویژه مراجع انتظامی به صورت ابتکاری و با کم‌ترین هزینه در چهارمرحله درحال برگزاری است.

انتهای پیام/ 

نظر شما