شناسهٔ خبر: 67848864 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

روان‌درمان، جامع‌ترین پلتفرم خدمات روان‌شناسی پزشک خوب

سامانه‌ی روان درمان که توسط پزشک خوب راه اندازی شده جهت اهمیت به سلامت روان، جمعی از روانشناسان، روان درمانگران و مشاوران را در یک پلتفرم جمع آوری کرده است.

صاحب‌خبر -

روان درمان، پلتفرم اختصاصی روانشناسی، مشاوره، سکس تراپی و ... پزشک خوب

روان‌درمان وب‌سایت تخصصی ارائه‌کننده تخصصی خدمات سلامت روان است که مجموعه پزشک خوب (pezeshkekhoob.com) آن را راه‌اندازی کرده است. قرار است روان‌درمان دسترسی به جامع‌ترین خدمات روان‌شناسی را از هر جا و در هر مکان در دسترس همه افراد قرار دهد.

به‌گزارش خرداد نیوز، مجموعه پزشک خوب که به‌صورت تخصصی خدمات پزشکی را پوشش می‌دهد و با رزرو آنلاین نوبت، دسترسی کاربران را از سراسر کشور به خدمات باکیفیت در حوزه سلامت تسهیل می‌کند حالا به‌صورت تخصصی به سراغ حوزه سلامت روان رفته و وب‌سایت روان‌درمان را راه‌اندازی کرده است. با توجه به افزایش تقاضا برای خدمات سلامت روان و نبود پلتفرمی جامع و تخصصی در حوزه روان‌شناسی، این وب‌سایت برای پاسخ به نیاز کاربران در این حوزه آغازبه‌کار کرده است.

از پزشک خوب به روان‌درمان

مجموعه پزشک خوب تا به امروز به بیش از ۷۷,۰۰۰ پزشک و متخصص سلامت در زمینه‌های مختلف پزشکی، دندان‌پزشکی، روان‌شناسی و خدمات آزمایشگاهی در ۳۰۷ شهر دسترسی داشته است و خدمات آنلاین، ازجمله رزرو نوبت از متخصصان را برای کاربران فراهم کرده است. این سامانه تا به امروز به‌صورت ماهانه به بیش از ۳,۵۰۰,۰۰۰ نفر در سطح کشور خدمات‌رسانی کرده است. حالا این مجموعه، با راه‌اندازی پلتفرم روان‌درمان، به‌صورت اختصاصی، به حوزه سلامت روان شده است. 

به‌گفته محمد ریاحی، سرپرست مارکتینگ پزشک خوب، وب‌سایت روان‌درمان با هدف ارائه خدمات تخصصی در حوزه روان‌شناسی، پلی میان افراد نیازمند به خدمات روان‌شناسی و متخصصان این حوزه خواهد بود. همچنین تمرکز تخصصی وب‌سایت روان‌درمان بر حوزه روان‌شناسی افزایش کیفیت خدمات در این حوزه را رقم خواهد زد؛ زیرا این پلتفرم با ایجاد بسترهای تخصصی و جامع، امکان دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات و متخصصان موردنیاز را فراهم می‌کند. 

تمرکز تخصصی روان‌درمان به روان‌شناسان و درمانگران اجازه می‌دهد تا به‌طور مؤثرتری خدمات خود را ارائه کنند و همین‌طور به مراجعان امکان می‌دهد با اطمینان بیشتری به دنبال مناسب‌ترین خدمات روان‌شناختی و روند درمانی باشند. تأیید آکادمیک متخصصان و ارائه نظرات صادقانه کاربران ازجمله مزایای این پلتفرم است که سطح اعتماد و کیفیت خدمات سلامت روان را به‌طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

چرا روان‌درمان راه‌اندازی شد؟

طبق آمار، روزانه بیش از ۲۰۰هزار مشاوره روان‌شناسی در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود؛ همچنین میزان جست‌وجوی آنلاین برای خدمات این حوزه نیز در ۱۰ سال اخیر بیش از ۱۰ برابر شده است. این آمار و ارقام رشد چشمگیر تقاضا برای خدمات سلامت روان و همین‌طور نیاز به وجود پلتفرمی جامع و اختصاصی در حوزه سلامت روان را نشان می‌دهد. 

با توجه به این حجم از تقاضا، تا به امروز، نبود بستری متمرکز و حرفه‌ای به سردرگمی مراجعان و دشواری در انتخاب متخصصان و دسترسی به آنان انجامیده بود، اما حالا پزشک خوب، با کمک‌گرفتن از پیشینه و تجربه‌اش در ارائه خدمات آنلاین سلامت، به‌صورت تخصصی به سراغ این حوزه رفته و وب‌سایت روان‌درمان را راه‌اندازی کرده است. این پلتفرم قرار است پاسخی جامع به این نیاز بدهد. 

نکته مهم اینجاست که روان‌درمان از صفر شروع نمی‌کند، بلکه درواقع در راستای توسعه تجربه پزشک خوب است که با تمرکز بر خدمات سلامت روان شکل می‌گیرد. 

به‌گفته، محمد ریاحی، سرپرست مارکتینگ پزشک خوب، وب‌سایت روان‌درمان با هدف پر کردن خلأ موجود در ارائه خدمات تخصصی روان‌شناسی ایجاد شده است و می‌خواهد مرجعی قابل‌اعتماد و کارآمد برای کاربران و متخصصان بشود. این سامانه، با ارائه خدمات متنوع و تخصصی مانند خانواده‌درمانی، روان‌شناسی کودک، سکس‌تراپی و ...، مرجعی کامل و تخصصی برای کاربران حوزه سلامت روان ارائه می‌کند.

مزایای روان درمان چیست؟

به‌گفته پزشک خوب، روان‌درمان قرار است به‌صورت اختصاصی بر حوزه سلامت تمرکز کند. این تمرکز و کار تخصصی در این حوزه مزیت‌های زیر را در بر خواهد گرفت:

  • بزرگ‌ترین شبکه روان‌شناسان در ایران: روان‌درمان بیشترین تعداد روان‌شناس ثبت‌شده در ایران را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.
  • بهتردیده‌شدن متخصصان: روان‌درمان سکویی است برای معرفی و بهتردیده‌شدن روان‌شناسان، روان‌درمانگران و تمامی متخصصان سلامت روان.
  • وبلاگ روان‌شناسی جامع و دقیق: پلتفرم روان‌درمان کامل‌ترین و دقیق‌ترین محتوای روان‌شناسی در ایران را در اختیار قرار می‌دهد. وبلاگ روان‌درمان مجموعه گسترده‌ای از مقاله‌های نوشته‌شده به‌دست روان‌شناسان را در بر می‌گیرد که هر یک را متخصص مربوط به همان حوزه بررسی و تأیید می‌کند.
  • مراقبت تخصصی برای نیازهای مختلف: روان‌درمان روان‌شناسان را براساس زمینه‌های تخصصی آنان دسته‌بندی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا متخصصانی متناسب با دغدغه‌های خاص خود را پیدا کنند.
  • دسترسی به نظرات صادقانه کاربران: کاربران، با دسترسی به بررسی‌های مراجعان قبلی و تجربه آنان از جلسه مشاوره، می‌توانند با آگاهی بیشتری روان‌شناس مناسب‌تری را پیدا کنند.
  • تأیید آکادمیک تمامی متخصصان: روان‌درمان، طی فرایندی کاملاً مشخص، تضمین می‌کند که تمامی متخصصان از نظر آکادمیک تأیید شوند.
  • دسترسی از هر جا، در هر زمان، با هر روش: روان‌درمان دسترسی به کاربران را چه به‌صورت آنلاین و چه حضوری، از هر جا فراهم می‌کند.
  • بستری با اعتبار تثبیت‌شده: روان‌درمان بر پایه محکمی که پزشک خوب بنیان گذاشته بنا شده است. محتوای روان‌شناختی گسترده، تعداد زیاد از روان‌شناسان تأییدشده و پایگاه کاربری موجود، همگی، اعتبار این پلتفرم را تأیید می‌کنند. 

همه این موارد کمک می‌کند تا هم متخصصان سلامت روان و هم کاربران و مراجعان در سراسر ایران بیشترین دسترسی را به بهترین متخصصان داشته باشند.

نظر شما