شناسهٔ خبر: 67848385 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده دفاع ساحلی یمن: تا زمان توقف جنگ غزه به عملیات خود ادامه می‌دهیم

زینب غلامی

فرمانده تیپ دفاع ساحلی یمن بر ثبات موضع ملت یمن در حمایت از مردم و مقاومت در غزه تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «محمد القادری»، فرمانده تیپ دفاع ساحلی یمن بر ادامه جنگ و دفاع یمنی‌ها تا زمان پیروزی حق و توقف جنگ علیه کودکان غزه و ملت فلسطین تاکید کرد.

وی در مصاحبه با المیادین گفت: از استان الحدیده نگهبان دریای سرخ این پیام را می‌فرستیم که حمله دشمن صهیونیستی به استان حدیده بر قدرت، اراده و روحیه ما افزود.

وی به آمدن ساکنان استان حدیده به خیابان‌ها و لبیک گفتن آنها به درخواست عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن اشاره کرد و گفت: ساکنان استان حدیده به رژیم صهیونیستی می‌گویند که ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و از دستورات عبدالملک الحوثی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود: ما تا زمان توقف جنگ علیه کودکان غزه عملیات خود را متوقف نخواهیم کرد. هرچه دشمنان و رژیم صهیونیستی آمریکایی علیه ما حیله به کار ببرند باز هم پیروزی نصیب ماست. صنعا و تمام مردم استان حدیده آماده هستند.

عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن پنجشنبه اعلام کرد که جبهه پشتیبانی یمن مرحله پنجم عملیات خود را از طریق عملیات شلیک پهپاد یافا به منطقه اشغالی یافا آغاز کرد.

وی تاکید کرد: هدف متجاوزان از حمله به حدیده نمایشی و در راستای هدف قرار دادن اقتصادی ملت یمن و تلاش برای بازداشتن آن از حمایت فلسطین بود.

انتهای پیام

نظر شما