شناسهٔ خبر: 67848060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کرمان: دولت جدید بستر همکاری همگان را در کشور فراهم کند

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به تنفیذ و تحلیف رییس جمهور در روزهای آینده گفت: دولت جدید بستر همکاری همگان را در کشور فراهم کند تا کشور به بهترین وجه ممکن اداره شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز شنبه در نشست شورای اداری استان کرمان افزود: دولت جدید از تجربیات و استعدادهای همه استفاده کند و این مهم وظیفه همه دولتمردان است.
وی تصریح کرد: همه آمادگی دارند برای نظام جمهوری اسلامی کار کنند و این وظیفه ای است که از آن سر باز نخواهند زد.
امام جمعه کرمان اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره به معنی واقعی کلمه و در عمل اجرا و نظر مردم منعکس می شود و امروز کشور ما مدعی حقیقی دمکراسی است.
وی همچنین با اشاره به برگزاری اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی(ع) در کرمان گفت: این استان پس از مدت ها انتظار توفیق برگزاری همایش پیرغلام حسینی را دارد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به نگاه جهادی مرد میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: پرچم کرمان در مسیر شهادت و ایثار بالا است.
وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی الگوی ایثار و شهادت است و ایشان توانست لشکر واحدی در جبهه مقاومت شکل دهد و این جبهه را به پیروزی بزرگ نائل کند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان از دولت انقلابی، کارآمد و خدوم آیت الله رییسی نیز تشکر کرد و در ادامه به رتبه دوم کرمان در حوزه کسب و کار اشاره و تصریح کرد: اکنون کرمان رقیب استان های تراز اول کشور در حوزه کسب و کار شده و این ارتقای رتبه با سعی و کوشش به دست آمده است.

نظر شما