شناسهٔ خبر: 67844917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مثبت سوژه / کارآفرین بسیجی که برای نیازمندان لباس رایگان می‌دوزد

اسماعیلی بانوی کارآفرینیست که در کارگاه خیاطی اش علاوه بر آموزش هنرجویان، برای محرومین و نیازمندان لباس رایگان می‌دوزد.

صاحب‌خبر -



اسماعیلی بانوی بسیجی موفق در زمینه اشتغال زایی که یک کارگاه خیاطی را راه اندازی کرده است در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمان گفت: چندسالی است که این کارگاه خیاطی را در شهر دارم که در کنار خیاطی به هنرجو‌ها هم از طریق حضوری و هم به صورت مجازی آموزش می‌دهم و برای نیازمندان و محرومین دوخت لباس رایگان دارم وقتی می‌بینم که لباس نو بر تن دارند از این کارم حس خوبی دارم.

وی افزود: علاوه بر کارگاه خیاطی، در مساجد سطح شهر و روستا‌ها خیاطی را آموزش می‌دهم و زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد شبانه روز در کارگاه ماسک دوزی ماسک میدوختم و تولیدات را به شهرمان و استان کرمان ارسال می‌کردیم.

اسماعیلی در ادامه گفت: علاوه بر کارگاه خیاطی در عرصه‌های فرهنگی هم خیلی فعالم و مسئول کمیته خادمین الشهدا شهر راین هم هستم و چندسال در بسیج خواهران فعالیت می‌کنم
این بانوی بسیجی موفق با اشاره به اینکه در تولید خشکبار هم فعالیت می‌کنم، عنوان کرد: تولیداتم را به استان کرمان و مشهد مقدس ارسال می‌کنم.

وی افزود: در اردو‌های فرهنگی و جهادی به عنوان سرکاروان ودر اردو‌های زیارتی بعنوان آشپز در کاروان‌ها حضورفعال دارم ورمز موفقیتم را لطف خداوند متعال و پشتکار خانواده ام میدانم.

نظر شما