شناسهٔ خبر: 67844002 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ترامپ: رابطه من با نتانیاهو هرگز بد نبوده است+ فیلم - اکونیوز

اقتصاد ایران: دونالد ترامپ ضمن انتقاد از سخنان «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا درباره جنگ غزه، این سخنان را «بی‌احترامی به اسرائیل» توصیف کرد و گفت رابطه او با نتانیاهو هیچگاه بد نبوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، در اقامتگاه خود در مار- آ- لاگو فلوریدا از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

ترامپ در این دیدار گفت: اظهارات «کامالا هریس» معاون بایدن در مورد اسرائیل، بی‌احترامی است و رابطه من با نتانیاهو هرگز بد نبوده است.

ترامپ همچنین گفت اسیران در نوار غزه باید فوراً آزاد شوند.
 


 

این اظهارات ترامپ در حالی است که کامالا هریس، معاون جو بایدن که اکنون نامزد بالقوه حزب دموکرات در انتخابات ماه نوامبر محسوب می‌شود، به طور جداگانه با بنیامین نتانیاهو در واشنگتن دیدار کرد.

در این دیدار هریس بار دیگر بر حمایت تزلزل ناپذیر آمریکا از مواضع تل آویو در خاورمیانه و حمایت از رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از شرکای نزدیک واشنگتن تاکید کرد.

با این حال، وی در اظهاراتی انتقاد آمیز پیرامون شرایط فلسطینیان و جنگ غزه گفت: آنچه برای غزه طی ۹ ماه گذشته رخ داده است ویران کننده است. ما شاهد تصاویر کودکان کشته شده و مردمان گرسنه و ناامیدی بودیم که گاهی برای دومین، سومین و حتی چهارمین بار از پناهگاه‌های خود فرار کرده و به دنبال یافتن مکانی امن بودند.

هریس خاطر نشان کرد: ما نمی‌توانیم چشمان خود را بر روی چنین تراژدی‌هایی ببندیم. ما نمی‌توانیم در برابر چنین رنج‌هایی بی تفاوت باشیم و من هرگز در این زمینه سکوت نخواهم کرد.

نظر شما