شناسهٔ خبر: 67843759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چرا مانده مرخصی نیروهای طرحی پرستاری تسویه نمی شود؟

شهروند خبرنگار ما از تسویه نکردن مرخصی نیروهای طرحی پرستاری با حکم حقوق، خبر داد و درخواست رسیدگی به این موضوع را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، مرخصی‌های استحقاقی استفاده نشده کارمندان یا کارگران را مانده مرخصی می‌گویند. در پایان قرارداد سالانه و هنگام محاسبه مانده مرخصی این امکان برای کارمندان فراهم است که بخشی از مرخصی‌های استحقاقی استفاده نشده خود را به سال بعد منتقل کرده و یا معادل ریالی آن را به همراه محاسبات طبق جدول عیدی کارگران دریافت کنند. شهروند خبرنگار ما از تسویه نشدن ذخیره مرخصی در پایان طرح گلایه دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

سلام وقت بخیر 
لطفا به مسئولان اطلاع رسانی کنید قانونی وضع نمایند تا ذخیره مرخصی نیروهای  زحمتکش طرحی پرستاری رو همانند (نیروهای پیمانی قراردادی شرکتی) با حکمشان تسویه حساب کنند نه به صورت پراخت  اضافه کار ،  تا حق این نیروهای زحمتکش که به دلیل نیاز به نیروی مرکز نتوانسته از مرخصی های خود استفاده کنند ضایع نشود.

من پرستاری طرحی به دلیل نیاز به نیروی مرکز نتوانسته ام از ذخیره مرخصی خود استفاده کنم وطرحم درحال اتمام است متاسفانه هیچ قانونی برای پرداخت ذخیره مرخصی نیروهای طرحی به مانند نیروی پیمانی شرکتی قراردادی با حکم حقوق وجود ندارد از دانشگاه گفتن از اضافه کاری ساعتی ۱۵ هزار  پرداخت خواهیم کرد.
طرحم چند روز دیگه تمام میشه اگر قانونی تا اون موقع وضع نمایید حق بنده ضایع نخواهد شد.

نظر شما