شناسهٔ خبر: 67840849 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه المپیک 2024 پاریس؛

جنجال تالاخادزه در پاریس + فیلم

تهران- ایرنا- مسئولان کاروان گرجستان فیلمی متفاوت از حضور قهرمان افسانه‌ای وزنه‌برداری این کشور را در دهکده بازی‌های المپیک پاریس منتشر کردند!

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر جمعه ایرنا، «لاشا تالاخادزه» گرجستانی یکی از شناخته‌شده‌ترین ورزشکاران حاضر در المپیک پاریس محسوب می‌شود که با رکوردهای افسانه‌ای به دنبال ضرب سومین طلای المپیک است. تالاخادزه غول بی رقیب فولادسرد است که تمامی رکوردهای موجود در دسته فوق سنگین را به نام خود ثبت کرده است.

پزشک تیم گرجستان در آستانه ورود کاروان این کشور به المپیک فیلمی کوتاه از تالاخادزه منتشر کرده است که می‌توان برداشت‌های مختلفی از آن کرد. در این فیلم تالاخادزه روی چرخ‌های حامل چمدان ورزشکاران نشسته و در حال حرکت است!

برخی این فیلم را یک سرگرمی دوستانه برای اعضای کاروان گرجستان می‌دانند و برخی دیگر آن را حرکتی در جهت به سخره گرفتن وضعیت حمل و نقل دهکده قلمداد می‌کنند زیرا در چند روز گذشته اخباری از گلایه ورزشکاران از شرایط و میزبانی پاریس منتشر شده است.

برداشت‌ها از این فیلم حتی به مصدومیت‌های اخیر غول گرجستانی ارتباط داده شده اما واقعیت این است که تالاخادزه با روحیه بالا به پاریس رسیده و به دنبال سلطه بر فولاد سرد است.

تالاخادزه در مسیر کسب سومین مدال طلای المپیک باید با گورمیناسیان بحرینی، لالایان ارمنی و علی داودی از ایران رقابت کند.

نظر شما