شناسهٔ خبر: 67840581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دولتمردان از واردات بی‌رویه برنج جلوگیری کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به شروع فصل برداشت برنج از دولتمردان خواستار جلوگیری از واردات بی‌رویه برنج در هنگام برداشت و تولید این محصول شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری ضمن سفارش همه بر تقوا و برپا داشتن پرهیزکاری در راه خدا پنجم مرداد را سالروز برپایی اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت‌الله مرحوم طالقانی عنوان کرد و اظهار داشت: نماز جمعه مهمان هر شهر است و باید با مهمان با مهربانی برخورد کرد.

وی افزود: باید از این مهمان هم برکات استفاده‌ای داشت و هم به این مهمان خدمت کرد و طی این سال‌ها بسیاری خادمی نماز جمعه را به جا آوردند.

خطیب نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه 88 شهید در حوزه خادمی نماز جمعه استان و 12 شهید در ستاد نماز جمعه ساری داریم، گفت: نماز جمعه پایگاه توحید و وحدت، مبارزه با شرک و تقویت معرفت‌الله، شکل‌دهی  پیوند امت و امام و انسجام مردم، تقویت و توسعه فهم و مبارزه با وهم است؛ نماز جمعه سنگر انقلاب، پرورشگاه و قدمگاه شهیدان، پایگاه خدمت بوده است.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه با توجه به سالروز عملیات مرصاد که بعد از تفاهم‌نامه‌ قطعنامه 598 با تفکر بر تصرف سه روزه تهران شکل گرفت، تصریح کرد: مردم مازندران نیز در این عملیات نقش بسزایی داشتند و با همراهی رزمندگان آن عملیات نقشه کوردلان منافقین را نابود کردند.

وی با تاکید بر جدی گرفتن فرزندآوری و افزایش جمعیت با ایجاد برنامه‌های مناسب در جامعه عنوان کرد: امروز 8 جمعیت مازندران به سمت پیری است که باید برای فرزندآوری و به سمت جمعیت جوان رفتن تلاش مضاعفی داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران از برگزاری کنگره شهید شیخ فضل‌الله نوری در شهرستان نور در یازدهم مرداد ماه امسال خبر داد و گفت: این شهید بزرگوار را در این روز به بهانه مشروطه به دار آویختند درحالی‌که خواسته ایشان مشروطه مشروعه بوده است.
وی با تاکید بر اینکه هموطنان نسبت به مصرف آب، برق، گاز باید صرفه‌جویی کنند چرا که مصرف ما نسبت به معدل مصرف جهانی چند برابر است، اظهار داشت: اکنون در فصل تابستان به ویژه نسبت به مصرف برق صرفه‌جویی داشته تا خاموشی‌های کمتری را شاهد باشیم.

محمدی‌لائینی در ادامه به موضوع برنج اشاره و مطرح کرد: با روی کار آمدن دولت چهاردهم از دولتمردان خواستار سه نه به جلوگیری از واردات برنج در این سه ماه برداشت برنج، نه به ورود و توزیع برنج‌های موجود در بنادر و نه به استفاده از ارز ترجیحی برای واردات برنج را شاهد باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با توجه به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس و منویات ایشان بر ویژگی‌های منتصبان جدید در این دولت شاهد مدیران کارآمد، متدین، انقلابی و مردمی باشیم، خاطرنشان کرد: هر یک از منتصبان شایسته‌سالاری داشته باشند و بر معیار مردم سالاری دینی به خدمتگزاری بپردازد.

انتهای پیام/

نظر شما