شناسهٔ خبر: 67840147 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سالروز نخستین نمازجمعه انقلاب اسلامی؛ سالروز نخستین نمازجمعه انقلاب اسلامی؛

حمایت همگانی مردم و مسئولان از دولت چهاردهم برای گره‌گشایی از مشکلات جامعه حمایت همگانی مردم و مسئولان از دولت چهاردهم برای گره‌گشایی از مشکلات جامعه

خطیب جمعه اراک و نماینده ولی‌ّفقیه در استان مرکزی: همه باید دولت چهاردهم را کمک دهند تا مشکلات یکی پس از دیگری گره‌گشایی شود.

صاحب‌خبر -

نماینده ولی‌ّفقیه در استان مرکزی در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه اراک، افزود: امید است دولت چهاردهم، دولتی فعال، مجاهد، سختکوش، باکفایت و مردمی باشد و در راستای حل مشکلات جامعه و مردم و بویژه در حوزه‌های مسکن، ازدواج، خانواده، فرزندآوری و جوانان، گام‌های بلندی بردارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: همه باید دولت آینده را کمک دهند تا مسایل و مشکلات یکی پس از دیگری گره‌گشایی شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: مقام معظم رهبری در هفته جاری چند نکته را در رابطه با قانون‌گذاری، نظارت و دولت منتخب به نمایندگان مجلس تذکر دادند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

او با گرامیداشت پنجم مرداد، روز ایثار و مقاومت مردم اراک در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: پنجم مرداد، روزی تاریخی و عزت آفرین برای مردم استان مرکزی است، چراکه در این روز بیشترین شهید را تقدیم به انقلاب کردند. همه باید مطابق مکتب امام حسین (ع) رفتار کنند و با همه وجود عاشق و دلداده اهل (ع) بیت باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: اولین نماز جمعه رسمی نظام جمهوری اسلامی توسط آیت‌الله طالقانی با عظمتی پرشکوه در پنجم مرداد ماه سال ۵۸ در تهران برگزار شد. پیش از انقلاب فقط در شهر قم، نماز جمعه‌هایی باعظمت برگزار می‌شد، اما هنم‌اکنون به برکت انقلاب اسلامی در سایر شهر‌ها و مقاط مختلف کشور برگزار می‌شود. نمازجمعه در ۹۰۰ نقطه کشور و ۳۳ نقطه استان برگزار می‌شود و همه باید کمک دهند تا این اجتماع مهم مذهبی، سیاسی و فرهنگی باشکوه‌تر برگزار شود.

نظر شما