شناسهٔ خبر: 67839867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام‌جمعه گناباد:‌ موفقیت دولت چهاردهم در گرو همراهی سایر بخش‌ها است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: موفقیت دولت چهاردهم در گرو همراهی همه بخش‌ها است و باید از همه ظرفیت‌ها برای کمک به رییس‌جمهور منتخب در انجام وظایف محوله بهره گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ،حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه‌های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره)‌ این شهرستان افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر تعامل همه بخش ها با دولت چهاردهم در انجام وظایف محوله تاکید کردند.

وی ادامه داد: همه باید کمک کنند که دولت چهاردهم و رییس جمهور منتخب در انجام وظایف خود موفق شود،چراکه موفقیت این دولت به منزله موفقیت همه مسوولان است.

امام جمعه گناباد در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و کشتار مردم و زنان و کودکان غزه بیان کرد: مقاومت اسلامی حزب الله لبنان و یمن ضربات سنگین بر این رژیم اشغالگر وارد کرده و مقاومت تنها راه شکست این رژیم اشغالگر است.

وی تصریح کرد: ضربات جبهه مقاومت، صهونیست ها را به زانو در آورده و عملیات هفته گذشته پهباد انتحاری انصارالله با دورزدن گنبد آهنین به تل آویو رسید و صهیونیستها پی بردند که هیچ مکان امنی در رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

حجت الاسلام صادقی نسب با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بصیرت افزایی مردم،‌ جایگاه ترویج ارزش ها و مبارزه با انحرافات،‌ فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و مکان مطالبات مردم و انتقال آن به مسوولان از مهم‌ترین دستاوردهای نماز جمعه است.

وی گفت: مردم گناباد در همه فصول سال در نماز جمعه حضور پرشور دارند و این شهرستان از نظر شرکت نمازگزاران از جایگاه خاصی در استان خراسان رضوی برخوردار است.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما