شناسهٔ خبر: 67839762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کاشان: جنایات صهیونیست‌ها نماد حقوق بشر آمریکایی است

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا جلوه‌ای از حقوق بشر آمریکایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم(عج) این شهر افزود: وقتی نتانیاهو در کنگره آمریکا سخنرانی کرد، نمایندگان این کشور ۷۹ بار بصورت نشسته و ۵۸ بار هم بصورت ایستاده برایش کف زدند اما باید از این افراد پرسید که آیا این تشویق‌ها برای ۴۰ هزار کشته مظلوم فلسطینی است؟

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت:هر ۲ حزب آمریکا طرفدار رژیم غاصب صهیونیستی هستند و بدون اجازه این رژیم منحوس، رییس جمهورهای این کشور جرات انجام هیچ کاری را ندارند.

وی اظهار کرد: دنیا به جایی رسیده است که جنایتکاران با نام حقوق بشر و آزادی مرتکب جنایت می‌شوند اما در کنار همه این جنایت‌ها ۲۰۰ دانشگاه آمریکا بیدار شده‌اند و پرچم ایالات متحده در کنار کنگره آن کشور به زیر کشیده شد و پرچم فلسطین بالا رفت.

امام جمعه کاشان بیان کرد: در سال ۱۳۹۰ رهبر معظم انقلاب فرمودند روزی که ملت‌های اروپا و آمریکا بفهمند مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی آنها نشات گرفته از سلطه اختاپوسی صهیونیسم بین‌المللی است و دولتمردان آنها بدلیل منافع شخصی و ‌حزبی خود زیر سلطه و زورگویی صهیونیست‌ها هستند آنچنان جهنمی برای آنها ایجاد می‌کنند که هیچ راه خلاصی برای آنها متصور نیست.

وی همچنین با اشاره به سالروز عملیات مرصاد خاطرنشان کرد: با اعزام جوانان کشور به جبهه‌ها، از پنج هزار و ۵۰۰ منافق ۲ هزار نفر از آنها کشته، هزارو ۳۰۰ نفر زخمی و تعدادی هم اسیر و درواقع ۶۰ درصدشان زمینگیر شدند.

وی اظهار کرد: تنفیذ رئیس جمهور روز یکشنبه در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، تنفیذ به معنی اعتبار بخشیدن است و مردمی که به آقای پزشکیان رای دادند، در این مراسم، رای شان توسط ولی فقیه اعتبار بخشیده می‌شود.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: امام راحل در ۱۲ مهر سال ۱۳۵۸ فرمودند رئیس جمهور با نصب فقیه مشروع می‌شود و اگر نصب فقیه نباشد اطاعت از او اطاعت از طاغوت است چراکه مبنای تئوریک نظام جمهوری اسلامی برای اداره کشور برگرفته از آیات قرآن و روایات است.

نظر شما