شناسهٔ خبر: 67838856 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

«سرطان اجتماع»؛ روایت بی‌پرده از فساد «سرطان اجتماع»؛ روایت بی‌پرده از فساد

مستند «سرطان اجتماع» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن اسلام زاده از شنبه ۶ مرداد هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

صاحب‌خبر -

مستند «سرطان اجتماع» به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن اسلام زاده و نویسندگی یاسر قدسی و محمود عزیزی محصول موسسه شهید آوینی است که با مشارکت شبکه مستند و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت تولید شده است.

مجموعه «سرطان اجتماع» با هدف شناسایی تنگنا‌های اقتصادی، به سراغ گلوگاه‌های مفاسد اقتصادی می‌رود.

این مستند بنا دارد با مروری بر پرونده‌های مجرمانه اقتصادی، روند اختلال در سیستم را از مرحله شکل‌گیری معضلات تا خروجی، همراه با انواع نابسامانی‌های اقتصادی در زندگی مردم به نمایش درآورد.

مجموعه مستند «سرطان اجتماع» در حوزه‌های خصوصی‌سازی، نظام سلامت، قوانین شهرداری، زمین، گمرگ، و سوخت و… به بررسی پرونده‌های واقعی می‌پردازد تا از طریق مرور جرائم به شکلی جزئی‌تر، به اتفاقات رخ داده در نظام اقتصادی کشور توجه شود. این مجموعه در هر قسمت ضمن بررسی پرونده‌های واقعی، به ردیابی فرآیند معیوب رخ داده با حضور کارشناسان و ارائه راهکار خواهد پرداخت.

مجموعه مستند «سرطان اجتماع» در ۱۰ قسمت توسط موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی با مشارکت شبکه مستند سیما و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت تولید و قرار است از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن 

نظر شما