شناسهٔ خبر: 67838301 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حماس: «هریس» تبلیغات در انتخابات آمریکا را با نادیده گرفتن حقوق بشر آغاز کرد

یک عضو حماس گفت که «کامالا هریس» نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تبلیغات خود را با دروغ‌های ساختگی و نادیده گرفتن حقوق بشر که مدعی حمایت از آن است، آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا همچنین تبلیغات انتخاباتی خود را با اتخاذ رویکرد و نگرشی انحرافی به نفع رژیم صهیونیستی و علیه ملت فلسطین و حق زندگی آنها و حق مقاومت برابر رژیم اشغالگر اسرائیل که در قوانین بین‌الملل مورد تاکید قرار گرفته است، شروع کرد.

وی اظهار داشت: دولت آمریکا با وجود اینکه می‌داند «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار‌ها مانع رسیدن به توافق شده، باید برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه تلاش کرده و او را وادار به توقف جنگ وحشیانه علیه مردم بی‌دفاع غزه کند.

الرشق با بیان اینکه ادعای نگرانی نسبت به وضعیت انسانی و ناراحتی بابت درد و مصیبت‌های مردم غزه، یک دروغ پی در پی از سوی دولتمردان آمریکا است، افزود: اگر آنها قصد توقف جنگ را داشتند، آن را متوقف می‌کردند و به حمایت نظامی، سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی خود از ارتش نازی صهیونیستی پایان می‌دادند.

وی تاکید کرد که شهدای فلسطین غیرنظامیانی از جمله زنان، سالخوردگان، کودکان و آوارگانی هستند که توسط ارتش صهیونیستی نازی با تصمیمی جنایتکارانه و سلاح و پوشش مستقیم و کامل سیاسی آمریکا به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما