شناسهٔ خبر: 67837973 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزینه نهایی دفاع چپ پرسپولیس

فوری- جانشین عبدالکریم: سوارز از بولیوی

باشگاه پرسپولیس با جانشین عبدالکریم حسن به توافق رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، بعد از ناکامی در جذب یحیی عطیه‌الله مراکشی، باشگاه پرسپولیس به سراغ گزینه دوم خود رفت و مذاکرات خود را با مارسلو سوارز بولیویایی به نقطه موردنظر رساند. 

توافق پرسپولیس با این بازیکن ۲۲ ساله در حالی است که او فصل گذشته در لیگ فوتبال کشورش حضور داشت و حالا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سرخپوش می‌شود.

نکته جالب اینکه بر اساس اطلاعات و آمار وبسایت‌های ارائه داده، این بازیکن بیشتر در پست دفاع مرکزی به میدان رفته و پست دوم او، دفاع چپ عنوان شده است.

باشگاه پرسپولیس از ابتدا به دنبال قرارداد بلندمدت با این بازیکن بوده و احتمالا قرارداد او سه ساله خواهد بود.

او از اسفند سال گذشته در تیم ملی کشورش حضور دارد و به صورت مستمر در تیم ملی بولیوی به میدان رفته است.  با جذب این بازیکن پرسپولیس به سراغ خرید دو بازیکن دیگر هم خواهد رفت. او اولین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس است که ملیت بولیوی دارد.

2058519

نکته جالب اینکه قرمزها با فروش عبدالکریم حسن به درآمد فوق‌العاده ۱.۳ میلیون دلاری رسیدند و هواداران این تیم انتظار داشتند که بازیکنی سرشناس به جای او جذب شود، اما باشگاه پرسپولیس نتوانست مقدمات انتقال یحیی عطیه را فراهم کند.

با این حال مارسلو سوارز جوان که احتمالا یکی از کم سن و سال‌ترین بازیکنان خارجی پرسپولیس است، از بولیوی به ایران خواهد آمد تا جای ستاره قطری را پر کند.

این در حالی است که او در بازی‌های ملی نیز تنها دو بار در پست دفاع چپ بازی کرده و اغلب مدافع مرکزی بوده است. مارسلو در دو بازی کوپا آمه‌ریکا هم به میدان رفت که یک بار در نیمه دوم برابر اروگوئه دفاع چپ بود و بار دیگر در مقابل پاناما دفاع وسط بازی کرد که هر دو دیدار با شکست تیمش همراه بود.

جالب اینکه مارسلو سوارز در هر دو تیم قبلی خود مدافع مرکزی بازی می‌کرد و کمتر پیش می‌آمد که دفاع چپ باشد و به همین دلیل انتخاب او از سوی پرسپولیس عجیب به نظر می‌آید.

باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی به شایعات پیرامون انتقال مارسلو نداشته است.

نظر شما