شناسهٔ خبر: 67838907 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

تاکید گاریدو روی جذب مدافع بولیویایی

گاریدو طی چند روز اخیر تاکید خاصی روی جذب مدافع چپ اسپانیایی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از همان روزی که متوجه شد عبدالکریم را در اختیار ندارد نام دو مدافع چپ را در اختیار باشگاه قرارداد داد تا برای جذب آن‌ها اقدام شود.

یحیی عطیه‌الله مراکشی و مارسلو سوارس از بولیوی. تاکید گاریدو روی جذب مارسلو سوارس به حدی بود که به مدیران پرسپولیس تاکید کرد حتی اگر یحیی عطیه‌الله هم جذب شد این مدافع بولیویایی جذب شود چرا که سوارس در تمام پست‌های دفاع میانی و دفاع چپ توانایی بازی داشته و زمانی که ایوب العملود در دفاع راست در حال نفوذ است او سوارس را می‌خواهد تا با دوندگی بالا و سرعت رفت و برگشت‌هایش خط دفاعی را پوشش دهد.

همین موضوع باعث شد تا باشگاه پرسپولیس روز قبل با ارسال نامه ای به باشگاه «آلویز ردی» خواهان دریافت رضایت نامه او شود. 

سوارس ۲۲ ساله فصل قبل برای تیم باشگاهی اش ۲۱ بازی انجام داد و پنجمین بازیکن با ارزش بولیوی به حساب می‌آید. او یکی از بازیکنان ثابت ترکیب بولیوی در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ بود و پرسپولیس در صورت موافقت باشگاه Always Ready قرار است قرار است با این بازیکن قرارداد ۲ ساله امضا کند.

گفتنی است مذاکرات باشگاه پرسپولیس با یحیی عطیه‌الله نیز ادامه دارد اما با توجه به این که باشگاه الاهلی مصر حاضر است مبلغ ۲ میلیون یورو برای جذب او پرداخت کند، باشگاه پرسپولیس عملا شانسی برای جذب او نخواهد داشت.

نظر شما