شناسهٔ خبر: 67837785 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر:

مدیران آینده کشور از میان فرزندان شاهد و ایثارگری باشند

طاهره مرادی

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه انتظار داریم مدیران آینده کشور از میان فرزندان شاهد و ایثارگری باشند، گفت: دیروز پدران آن‌ها  در دفاع از کشور جانانه جنگیده اند و جان خود را فدای کشور کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده در مراسم افتتاحیه سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار در بخش دختران یاد و خاطره شهدای و درود به روح بلند شهدای جنگ تحمیلی،شهدای مدافع حرم،مدافع امنیت،سلامت و خدمت گفت: رویکرد اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر از بدو تاسیس تا کنون بیشتر نظارت بر روند تحصیلی دانشجویان بوده است اما در این چند سال اخیر راهبرد اصلی رشد و تعالی همه جانبه دانشجویان شاهد ایثارگر در همه زمینه ها به منظور تربیت یک نیروی متخصص متعهد بوده است.برای رسیدن به این هدف برنامه ها ،طرح ها و جشنواره های متنوعی در سطح ملی طراحی و اجرا گردید. 

وی با بیان اینکه چتر حمایت دانشجویان شاهد و ایثارگر در تمام حوزه‌ها بر افراشته شده است؛ تصریح کرد: طی ۳ سال گذشته برنامه‌های متنوع آموزشی_ فرهنگی و ورزشی طراحی و اجرا شده است‌.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: انتظار داریم مدیران آینده کشور از میان فرزندان شاهد و ایثارگری باشند که دیروز پدران آن‌ها  در دفاع از کشور جانانه جنگیده اند و جان خود را فدای کشور کرده‌اند.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر اظهار کرد: یکی از طرح‌های پیش رو برگزاری طرح ملی مهارت‌افزایی به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز است که از ۱۱ مرداد ماه آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: در این طرح ملی ۳۶ کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد تادانشجویان پس از فراغت از تحصیل بتوانند با استفاده از مهارت کسب شده برای خود کسب و کاری را راه بیندازند و از آن درامز زایی کنند.
تقی‌زاده افزود: مهارتی که دانشجویان در این دوره کسب می‌کنند منجر به تولید محصول از سوی دانشجویان خواهد شد.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه هدف بعدی ما ایجاد بازارچه دانشجویی است؛ اظهار کرد: در راستای حمایت از دانشجویانی که در طرح ملی مهارت افزایی در یک رشته عملی مهارتی کسب کرده و قادرند محصولی تولید کنند زمینه فروش محصولات دانشجویی را فراهم خواهیم کرد، برای این کار تصمیم داریم در آینده با کمک دانشجویان توانمند، در فضای مجازی سامانه ای تحت عنوان بازارچه دانشجویی طراحی کنیم  تا دانشجویانی که قادرند محصول تولید کنند محصولات خود را در معرض فروش قرار دهند تا با این کار درآمدی کسب نمایند و تا حدودی مشکل اشتغال آن‌ها مرتفع شود و درآمدزایی داشته باشند.

تقی زاده ادامه داد: بر اساس این طرح دانشجویان در کنار تحصیل در رشته تخصصی  در دانشگاه یک مهارت کسب نمایند و پس از فراغت از تحصیل دغدغه اشتغال نداشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما