شناسهٔ خبر: 67837534 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

میزبانی ضعیف و حواشی ناتمام؛ کاروان انگلیس غذای دهکده المپیک را تحریم کرد!

تهران- ایرنا- المپیک ۲۰۲۴ هنوز به طور رسمی افتتاح نشده و این در حالی است که ضعف میزبانی فرانسوی‌ها از همین ابتدا مورد انتقاد تیم‌ها و نمایندگان کشورهای مختلف قرار گرفته است که از جمله آن می‌توان به تحریم غذای این بازی‌ها از سوی کاروان ورزشی انگلیس اشاره کرد!

صاحب‌خبر -

به گزارش صبح جمعه ایرنا، پس از سرقت از اردوی تیم فوتبال آرژانتین قبل از بازی با مراکش در جریان بازی‌های المپیک پاریس، اتفاق ناخوشایند دیگری برای میزبان رخ داد و کاروان ورزشی انگلیس از کیفیت پایین و کمبود مواد غذایی در دهکده این بازی‌ها ابراز نارضایتی کرد. ورزشکاران انگلیسی مسئولان تهیه غذای دهکده بازی‌ها را به ارائه گوشت خام و بدکیفیت متهم و اعلام کردند که دیگر از دهکده بازی‌ها برای کاروان خود غذا تهیه نمی‌کنند.

مسئولان کاروان این کشور محلی دیگر را برای تهیه غذای ورزشکاران مشخص کرده که خارج از دهکده بازی‌ها است. آنها همچنین سرآشپزی را استخدام کرده‌اند تا نیازهای غذایی اعضای کاروان انگلیس را برطرف کند. از سویی دیگر خبر می‌رسد که مسئولان تهیه غذای دهکده بازی‌ها در تلاش هستند تا نسبت به این اعتراض‌ها واکنش مثبت نشان داده و به دنبال برطرف کردن مشکلات هستند.

همچنین در روزهای گذشته، تیم‌های رسانه‌ای از کمبود وسایل نقیله برای جابه‌جایی و معطلی زیاد آنها در تابستان داغ پاریس جهت انتقال به فضاهای ورزشی و عدم تهویه مناسب در اتوبوس‌ها و مراکز رسانه‌ای تعبیه‌شده در محل برگزاری مسابقات، به شدت انتقاد کرده‌اند.

نظر شما