شناسهٔ خبر: 67836967 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

موسوی پور خبر داد؛

محدودیت ترافیکی محدوده میدان ونک به دلیل ترکیدگی لوله آب

رییس پلیس راهور تهران بزرگ، از محدودیت ترافیکی اطراف میدان ونک و خیابان ولیعصر به دلیل ترکیدگی لوله اصلی آب و نشست معبر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت روز جمعه پنجم مرداد ماه ۱۴۰۳ به دلیل ترکیدگی لوله آب شهری مجبور به اجرای محدودیت ترافیکی در اطراف میدان ونک و جنوب به شمال خیابان ولیعصر شدیم.

وی افزود: به دلیل ترکیدگی لوله آب و البته نشست آسفالت خیابان در محدوده جنوب به شمال خیابان ولیعصر مجبور به ایجاد محدودیت ترافیکی و عبور خودرو و وسایل نقلیه از خط ویژه اتوبوس شدیم.

موسوی پور ادامه داد: دوستان سازمان آب و فاضلاب مشغول به کار هستند و تا مرتفع شدن اتفاق مجبور به ایجاد محدودیت و ممنوعیت تردد برای سلامت عبور و مرور شهروندان هستیم.

وی افزود: از تمام مسئولان شهری درخواست می‌کنم به سرعت به مورد اتفاق افتاد ه رسیدگی نمایند، چرا که رخداد پیش آمده می‌تواند به جریان ترافیکی دیگر شریان‌های اصلی شهر نیز تأثیر بگذارد.

موسوی پور گفت: تا حل شدن مشکل توسط دوستان سازمان آب و فاضلاب تهران محدودیت و ممنوعیت تردد در محل مدنظر اطراف میدان ونک و جنوب به شمال خیابان ولیعصر ادامه دارد و همکاران من در محل حضور پررنگ خواهد داشت.

قابل ذکر است شهروندان در مقطعی تنها می‌توانند از خطوط ویژه در خیابان ولیعصر «عج» عبور کنند.

نظر شما