شناسهٔ خبر: 67836410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح؛

راه شهدا را ادامه می دهیم

سعیده مصطفوی

رئیس اداره امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایثار و کار ارزشمند شهدا؛ نظام الهی جمهوری اسلامی را تا به امروز حفظ کرده، گفت: به شهدا می‌بالیم و در راستای پاسداشت خون این عزیزان؛ خودمان را بیش از پیش مقید به ادامه راه آنها می دانیم.

صاحب‌خبر -

سردار بهرام حسینی مطلق، شامگاه ۴ مردادماه در یادواره ۱۵۰ شهید بندرانزلی در غرب کشور اظهار کرد: به لطف خداوند متعال؛ دو نعمت رهبری الهی همچنین نعمت مردم مجاهد و امام شناس که رهبران انقلاب اسلامی را از ابتدای انقلاب تا به امروز همراهی کردند؛ انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز و علی رغم همه دشمنی ها در جهان پایدار مانده و در برابر استکبار قد علم کرده و پیروز بوده است.

رئیس اداره امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب ما هستند، گفت: تلفیق این دو نعمت؛ فرصت تحقق اهداف دشمنان را نمی دهد و ما تا قیامت مدیون این مردم و شهدا هستیم و از خداوند توفیق ادامه راه این شهدا را خواستاریم.

راه شهدا را ادامه می دهیم

وی تصریح کرد: دو رهبر فرزانه از ابتدا و بعد از انقلاب اسلامی توانستند مسیر پرخطر تعالی انقلاب را به نحو احسن هدایت کنند.

سردار حسینی مطلق در ادامه با اشاره به رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: با آغاز جنگ بسیاری از افراد آگاه و بصیر از سردار همت ها و افراد تحصیلکرده مثل چمران ها تا نوجوانان از جمله شهید فهمیده ها، مرحمت بالازاده ها و بهنام محمدی ها به ندای امام خمینی لبیک گفتند و این لبیک گویی و اطاعت از رهبر، خاص دفاع مقدس یا زمان امام خمینی نبود.

وی تاکید کرد: ملت بصیر ایران با لبیک برای حضور در جبهه مقاومت، دفاع از حرم همچنین حضور در حل مشکلات مختلف و فتنه هایی که داخل کشور به وجود آمد؛ نگذاشتند حرف ولی امر زمین بماند.

رئیس اداره امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسیاری از شهدای مدافع حرم، دوران دفاع مقدس را ندیده بودند ولی رهبرشان را سربلند کردند.
 
گفتنی است در این مراسم که در گلزار شهدای بندرانزلی و در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان برگزار شد؛ از خانواده شهید جاویدالاثر مصیب فلاح و خانواده شهید فلاحتکار تجلیل گردید و همچنین کتاب "خورشید، ماه، ۱۲ ستاره" با محوریت زندگی شهیدان حمزه، داوود و مسلم کریم بخش رونمایی شد.

انتهای پیام

نظر شما