شناسهٔ خبر: 67835824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

استقلال با دو گلزن جام جهانی به لیگ می‌آید

نگاهی به اسامی و سوابق بازیکنان ملی پوش تیم استقلال مشخص می‌کند حالا آبی‌ها در فصل آینده دو گلزن جام جهانی را در جمع نفراتشان می‌بینند.

صاحب‌خبر -

در شرایطی که اکثر گلزنان حال حاضر تیم ملی فوتبال کشورمان در جام های جهانی یا کفش ها را آویخته اند یا در خارج از کشور توپ می‌زنند دو تن از گلزنان سال‌های اخیر ایران در جام‌های جهانی در لیگ برتر کشورمان حضور دارند.

روزبه چشمی کاپیتان دوم تیم استقلال که سابقه حضور در دو دوره جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر را دارد تا پیش از این و قبل از حضور رامین رضاییان ملی پوش گلزن استقلالی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم بود اما حالا با حضور رامین رضاییان این شرایط ضربدر ۲ شده است.

رامین رضاییان و روزبه چشمی گلزنان تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل ولز در دومین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بودند.

روزبه چشمی در آن مسابقه زننده گل اول تیم ملی فوتبال کشورمان بود که در نهمین دقیقه وقت‌های تلف شده پایان بازی دروازه تیم ولز را گشود و شادی زیادی را برای هواداران فوتبال کشورمان به ارمغان آورد، اما این پایان ماجرا نبود.

 

رامین رضاییان که شاید آن روزها فکر نمی‌کرد روزی با روزبه چشمی هم تیمی می‌شود دقیقاً ۲ دقیقه بعد در یازدهمین دقیقه وقت‌های تلف شده موفق شد دومین گل تیم ملی فوتبال کشورمان را به ثمر برساند تا تیم ایران با نتیجه دو بر صفر حریف اروپایی‌اش را از پیش رو بردارد.

حالا جواد نکونام با در اختیار داشتن این دو بازیکن در لیگ برتر بیست و چهارم قطعاً شرایط ویژه و خاصی برای خود و دیگر بازیکنان این تیم متصور است و امیدوار به اینکه بتواند با تکیه بر اعتماد به نفس و تجربه چنین نفراتی مثل حسین حسینی که در دو دیدار مقابل انگلیس و ولز به میدان رفتند شرایط بهتری را برای استقلال رقم بزنند.

یادآور می‌شود؛ سید حسین حسینی پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند در اوایل دیدار تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل انگلیس در بازی اول به زمین رفت و در دیدار دوم تیم ملی مقابل ولز از ابتدا ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم ملی حضور داشت و توانست با کلین شیت زمین مسابقه را ترک کند.

 

 

نظر شما