شناسهٔ خبر: 67857480 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گزارش خبرنگار مهر از پاریس؛

اینچه درگاهی: ژیمناستیک ایران متحول شده است/الفتی باتکنیک کار کرد

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: حرکات الفتی با یک تکنیک بالا و آرامش خاصی اجرا شد که باعث سربلندی ژیمناستیک و ورزش ایران شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک پس از عملکرد مهدی الفتی در مرحله مقدماتی گفت: امروز شاهد اجرای مهدی الفتی در رشته پرش خرک در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بودیم، هر دو پرش‌های او خوب و قوی بود. حرکات الفتی با یک تکنیک بالا و آرامش خاصی اجرا شد که باعث سربلندی ژیمناستیک و ورزش ایران شد.

وی گفت: نمایشی که مهدی الفتی داشت باعث شد نمره خوبی هم کسب کند هر چند در مورد آن قدری جریمه بیش از حد اعمال کردند، اما علی رغم این موضوع در حال حاضر مهدی الفتی در پایان گروه خود، در رتبه چهارم قرار دارد و هشت نفر برتر فینالیست خواهند بود.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: امیدوارم هستم بعد از اینکه گروه دوم برنامه خود را اجرا می‌کنند مهدی الفتی در بین فینالیست‌ها باشد. هر چند تا این لحظه ژیمناستیک ایران نمایش زیبا و قدرتمندی را در عالی‌ترین آوردگاه قهرمانان جهان در ژیمناستیک نشان داده و همین موضوع نشان می‌دهد چهره ژیمناستیک ایران امروز کاملاً متحول شده است.

نظر شما