شناسهٔ خبر: 67835220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل سپاهان: در حال بررسی بازیکنان خارجی هستیم

اصفهان- ایرنا- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در حال بررسی بازیکنان خارجی هستیم؛ نقل و انتقالات در فوتبال ایران شرایط خاصی دارد و نمی‌توان همه کارهای باشگاه را اطلاع‌رسانی کرد ولی امیدوارم بتوانیم آنچه را که خواسته هواداران و حق تیم هست، در زمین بازی محقق کنیم و حرف اصلی را در زمین بازی می‌زنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، مهدی آذربایجانی شامگاه پنج‌شنبه با اشاره به مسابقات پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، افزود: امیدوارم بتوانیم آنچه را که خواسته هواداران و حق تیم است، در زمین بازی محقق کنیم اما هواداران و همه کسانی‌ که نگران تیم هستند، بدانند شبانه‌روزی برای موفقیت سپاهان تلاش می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم اتفاق‌های خوبی رقم بزنیم.

وی ادامه داد: ۲ دیدار سخت در مسابقات پلی آف باشگاه‌های آسیا پیش‌رو داریم و امیدوارم با پیروزی در این بازی‌ها به لیگ نُخبگان آسیا راه پیدا کنیم و حرف اصلی را آنجا بزنیم.

وی با اشاره به تمرین‌های آمادگی تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه، ادامه داد: خوشبختانه با وجود فرصت کمی که داشتیم، تمرین‌های خوبی در جریان است و بازیکنان تیم در حال رسیدن به سطح آمادگی لازم هستند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: سهمیه هفت بازیکن لیگ برتری ما با بازیکنانی که جذب کردیم تکمیل شد و کادر فنی اکنون به شدت مشغول بررسی گزینه‌های خارجی هستند و هر پیشنهادی به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آذربایجانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از نظر بازیکنان داخلی با تلاش کادر فنی به نتایج خوبی رسیدیم و فکر می‌کنم اگر بتوانیم همین روند را هم اکنون و هم در نیم‌فصل دوم در جذب بازیکنان خارجی داشته باشیم، اتفاق‌های خوبی برای سپاهان رقم خواهد خورد.

وی در مورد نگرانی‌های هواداران سپاهان نیز گفت: نگرانی و دغدغه‌های هواداران به ما منتقل می‌شود و از آن آگاه هستیم اما هواداران بدانند که ما لحظه‌ای درنگ نداریم چراکه برای ما ثانیه‌ها اهمیت دارد و باید در لحظه‌ها عمل کنیم.

وی اضافه کرد: همانگونه که در جذب بازیکنان داخلی لحظه‌ها را درک کردیم در جذب بازیکنان خارجی نیز همین درک را داریم و تلاش می‌کنیم آن دوران باشکوه و نه‌چندان دوری که سپاهان داشت و اتفاق‌های خوبی که بازیکنان خارجی سپاهان رقم زدند را تکرار کنیم؛ هرچند که کار سختی در پیش داریم.

وی یادآور شد: هواداران سرمایه‌های اصلی سپاهان هستند؛ لطف می‌کنند و به من پیام می‌دهند و تک‌تک این پیام‌ها را من خودم شخصا می‌خوانم و مواردی که برای تیم مفید به نظر برسند را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ ارتباط با هواداران راه خوبی است و این‌طور نیست که ما نسبت به نگرانی‌های هواداران بی‌تفاوت باشیم.

مدیرعامل سپاهان با اشاره به حواشی ایجاد شده توسط سایر تیم‌ها، اظهار داشت: ما برای تک‌تک حرف‌هایی که زده شده و حواشی ایجاد شده جواب داریم اما سعی کردیم درگیر این حواشی نشویم و تمام تمرکزمان را بر این بگذاریم که تیم خوبی ببندیم و اجازه ندهیم اتفاق‌های ناخوشایندی برای تیم رخ بدهد.

«آذربایجانی» در ارتباط با بازی پلی‌آف سپاهان با «شباب الاهلی» تاکید کرد: تمام کادر مدیریتی، فنی و همه افراد باشگاه در تلاش هستند تا بتوانیم الزامات برگزاری این مسابقه را به بهترین نحو مهیا کنیم و خوشبختانه همه کارها در وقت خود در حال انجام است و آنچه که دیده می‌شود، حاصل تلاشی است که صورت گرفته و کار ساده‌ای هم نبوده و به نظرم باید منتظر ماند تا نتیجه این تلاش‌ها را در مسابقه ببینیم.

وی ادامه داد: ۲ مسابقه سخت برای رسیدن به لیگ نخبگان آسیا پیش‌رو داریم و امیدواریم که بتوانیم این مسابقه‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا کنیم و حرف اصلی را آنجا بزنیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان سال گذشته با هدایت ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی خود پس از ۱۱ سال قهرمان جام حذفی باشگاه‌های کشور شد و به مرحله انتخابی لیگ قهرمانان نخبگان آسیا راه یافت.

نظر شما