شناسهٔ خبر: 67834440 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

با تدریس هماسادات رضوی‌زاده

برگزاری کارگاه خاطره‌نویسی در کتابخانه تخصصی ادبیات

«کارگاه خاطره‌نویسی» با تدریس سرکار خانم هماسادات رضوی‌زاده برای همه علاقمندان فرهنگ و ادب بصورت رایگان در محل حرم مطهر رضوی، کتابخانه مرکزی، کتابخانه تخصصی ادبیات برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -



به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها و موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
در این جلسات که یکشنبه‌ها ( ۷- ۱۴-۲۱-۲۸ مردادماه و ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۳) از ساعت ۹ صبح الی ۱۰:۳۰ شاهد برگزاری آن خواهیم بود، علاقمندان با جدیدترین روش‌های نگارش و ویرایش خاطره‌نویسی آشنایی خواهند یافت.

شایان ذکر است ۶۳ هزار و ۸۰۰ منبع اطلاعاتی متنوع ادبی در کتابخانه تخصصی ادبیات سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس در مشهدمقدس در دسترس اهل علم و پژوهش قرار دارد.

در حال حاضر ۶۰ هزار نسخه کتاب چاپی فارسی و عربی، دو هزار و ۲۰۰ منبع الکترونیکی، ۱۳۰۰ عنوان پایان‌نامه در مقاطع مختلف تحصیلی و ۳۰۰ نرم‌افزار و لوح فشرده در این کتابخانه تخصصی در دسترس مراجعان قرار دارد که حدود ۱۵۰۰  نسخه کتاب آن در سال جاری به منابع کتابخانه افزوده شده است.

مراجعان به‌صورت قفسه‌ باز، امکان استفاده از منابع اطلاعاتی کتابخانه تخصصی ادبیات آستان قدس رضوی را دارند. علاوه‌ براین، کتاب‌ دوستان می‌توانند از پایگاه‌های تخصصی مرتبط با ادبیات، خدمات اسکن، پرینت و روگرفت منابع، طبق ضوابط کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در این کتابخانه بهره‌مند شوند.

نظر شما