شناسهٔ خبر: 67834366 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

تأکید سردار رادان بر ساخت دیوار مرزی با سرعت و کیفیت

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: :امروز در مجموعه فراجا چند بخش از موضوعیت و اهمیت ویژه ای برخورداراست که یکی از آنها معاونت مهندسی است و باید در این میدان جهادگونه وارد شوید و عقب افتادگی هایی که در این بخش وجود دارد را با جدیت و مدیریت جهادی و نه از طریق سیکل های اداری پیگیری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلبیس، سردار احمد رضا رادان در مراسم تکریم و معارفه معاون مهندسی فراجا که در ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور با حضور جمعی از معاونین فراجا و مدیران معاونت مهندسی برگزارشد، ضمن تسلیت ایام محرم و آماده شدن برای برگزاری مراسم اربعین حسینی اظهارکرد: معاونت مهندسی فراجا در این مراسم نیز به جهت آماده سازی زیرساخت ها نقش تاثیر گذاری دارد و این موضوع را درسفر روزهای گذشته به استان های کرمانشاه ، ایلام و خوزستان و بازدید از پایانه های مرزی مشاهده کردم.

وی افزود:امروز در مجموعه فراجا چند بخش از موضوعیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است که یکی از آنها معاونت مهندسی است و باید در این میدان  جهادگونه وارد شوید و عقب افتادگی هایی که در این بخش وجود دارد را با جدیت و مدیریت جهادی و نه از طریق سیکل های اداری پیگیری کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه اولویت های ما در معاونت مهندسی به چند بخش تقسیم شده که در راس آن ها ساخت ۱۰۰ هزار خانه سازمانی است و افزود: با انتخاب سردار درویش به سمت معاونت مهندسی در نظر داریم تا اقدامات قرارگاه مسکن و معاونت مهندسی تلفیق شود و قطعا منجر به نتیجه بهتر و  دستیابی به برنامه در نظر گرفته شده برای ساخت ۱۰۰ هزار خانه سازمانی می شود.

رادان خاطرنشان کرد:امروز این قطار با سرعت در حال حرکت است و امیدواریم با مهندسی جهادی که مد نظر است و دریچه های رحمتی که در این مسیر باز شده بتوانیم این موضوع بسیار مهم برای مجموعه انتظامی را به کمک همه دوستان در مجموعه فراجا و معاونت مهندسی به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی با بیان اینکه از دیگر وظایف مهندسی فراجا ساخت ۱۰۰ کیلومتر دیوار مرزی است، خاطر نشان کرد:این اقدام باید با کمترین هزینه، سریع و با کیفیت انجام شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه همه باید دست در دست هم دهیم تا این برنامه های پیش رو را برای معاونت مهندسی محقق کنیم، اظهارکرد: معاونت مهندسی باید حق السهم بخش های مختلف را در انجام این وظایف مشخص و با تهیه یک لیست از این وظایف از کمک های دیگران برای پیشبرد و تحقق اهداف تعیین شده استفاده کند.

وی در پایان با تقدیر از عملکرد سردار اسحاقی  از وی به عنوان سربازی گوش به فرمان ولایت نام برد و گفت: قطعا تلاش های شما در معاونت مهندسی منجر به بهتر شدن شرایط کارکنان وحفظ شان و منزلت  خانواده های انان از نظر معیشتی می شود و این امر مهم هیچگاه از نظر خداوند متعال که ناظر بر رفتار ماست دور نخواهد ماند و تنها راه حل رفع این مشکلات این است که کارکنان و خانواده های آنان را همانند فرزندان خود بدانیم.

نظر شما