شناسهٔ خبر: 67833811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ارتش به کمک اطفاء حریق در باشت آمد؛ انجام ۲۰ سورتی پرواز توسط هوانیروز

سرپرست تیم اعزامی هوانیروز به مناطق درگیر آتش‌سوزی در شهرستان باشت گفت: دو فروند بالگرد ارتش برای کمک به کنترل آتش در باشت وارد عمل شده و تاکنون ۲۰ سورتی پرواز صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، داریوش مرادی، امروز _پنجشنبه چهارم مرداد_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۲۰ سورتی پرواز از سوی بالگردهای هوانیروز برای اطفای حریق جنگل‌های باشت تاکنون انجام شده‌است.

وی افزود: دو فروند از بالگردهای ۲۱۴ هوانیروز برای کمک به اطفای حریق در جنگل‌های باشت مشغول انجام عملیات برای اطفای حریق هستند.

سرپرست تیم اعزامی هوانیروز به مناطق درگیر آتش‌سوزی در شهرستان باشت گفت: ۲۰ سورتی پرواز برای جابه‌جایی ۷۰ نفر امدادگر به ارتفاعات کوه لار، کوهسرک، خامی، شاه بهرام و شادگان محل آتش سوزی در شهرستان باشت انجام شده‌است.

مرادی با بیان اینکه به محض ابلاغ درخواست از سوی مدیریت بحران به ارتش و دستور سلسله مراتب به هوانیروز، بالگردهای ما وارد عمل شدند، خاطرنشان کرد: بالگردهای هوانیروز همچنین چند پرواز به مناطق کوهپایه‌ای و صعب‌العبور کوه‌های لار، کوهسرک، خامی، شاه بهرام و شادگان باشت که در محاصره آتش بود با هدف آذوقه‌رسانی به امداد گران انجام داد.

نظر شما