شناسهٔ خبر: 67833336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

فاز دوم درمانگاه مرزی چذابه برای اربعین امسال آماده می شود - اکون

اقتصاد ایران: خرمشهر - معاون دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در تلاش هستیم تا فاز دوم درمانگاه مرزی چذابه را برای اربعین امسال آماده کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا مهتدی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از درمانگاه مرزی چذابه گفت: درمانگاه مرزی چذابه به عنوان یک پروژه مهم و موفق، خدمت رسانی به زوار حسینی را از سال قبل آغاز کرده و تلاش مجموعه معاونت توسعه دانشگاه بر آن است که فاز دوم این پروژه یعنی تکمیل طبقه دوم برای اربعین امسال صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: فاز اول پروژه سال گذشته در زیربنایی حدود ۳۸۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان پیش از اربعین حسینی به بهره برداری رسید که کارکرد ارزشمندی در ارائه خدمت داشت. در حال حاضر تکمیل طبقه دوم با سرعت خوبی در حال انجام و در مراحل پایانی قرار دارد که امیدواریم در اربعین امسال ظرفیت این طبقه نیز در مدار خدمت رسانی به زائران قرار گیرد.

وی عنوان کرد: با اضافه شدن ظرفیت جدید طبقه، سایر بخش‌های بهداشتی درمانی مورد نیاز به درمانگاه اضافه می‌شود.

مهتدی افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا زمینه خدمت رسانی مطلوب برای زائران فراهم شود و در کنار سایر سازمان‌های متولی، شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر اربعین امسال باشیم.

نظر شما