شناسهٔ خبر: 67833122 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

ترافیک سنگین در خروجی‌های شرقی تهران

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: به‌دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در خروجی‌های شرقی پایتخت با ترافیکی پرحجم و سنگین روبه‌رو هستیم.

صاحب‌خبر -


به گزارش تابناک ، ایرج کهریزی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و روان گزارش شده و تردد وسایل نقلیه به‌کندی در جریان است.

وی با بیان اینکه تردد در شهرهای عبوری محورهای شرق استان فوق سنگین است، افزود: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و روان در جریان است و در شهرهای عبوری این محور مانند مهرآباد، گیلاوند و غیره با بار ترافیکی بیشتری روبه‌رو هستیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس‌راه با آماده‌باش صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند و ضمن روان‌سازی جریان ترافیکی با تخلفات رانندگی برخورد خواهند کرد، ابراز کرد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه، در خروجی‌های شرقی پایتخت مانند ورودی آزادراه تهران_ پردیس، محدوده جاده قدیم جاجرود به سمت شمال با ترافیکی پرحجم و سنگین روبرو هستیم.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده است، تأکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت‌وبرگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان در جریان بوده و مشکلی بابت تردد در این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به اعمال محدودیت و ممنوعیت کامیون ممنوع در محور هراز خاطرنشان کرد: هم‌وطنان در این شرایط با برخورد با ترافیک سنگین، صبر و شکیبایی خود را حفظ کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند.

کهریزی با بیان اینکه مسافران وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها را طی تماس با شماره‌های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس‌راه استان استعلام کرده و سپس وارد محورها شوند، تأکید کرد: هم‌وطنان رعایت مدیریت زمان سفر را در اولویت آغاز مسافرت خود قرار دهند، زیرا در غیر این صورت با افزایش بالای زمان سفر مواجه خواهند شد.

وی ابراز کرد: هم‌وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، رعایت سرعت مطمئنه، حقوق شهروندی و مدیریت زمان سفر می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

نظر شما