شناسهٔ خبر: 67832925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پلمب واحد تولیدکننده ادویه‌جات غیربهداشتی در ایوانکی

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از کشف و پلمب واحد تولیدکننده ادویه جات غیر بهداشتی در ایوان‌کی خبر داد.

صاحب‌خبر -

شهرام صبوری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با بیان اینکه این واحد تولیدی ادویه‌جات غیربهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی سمنان کشف و شناسایی شد، اظهار داشت: این واحد تولیدکننده ادویه جات غیربهداشتی در شهرک جنت آباد شهر ایوانکی واقع بود.

وی با بیان اینکه از این واحد تولیدی مقادیر بسیار زیادی مواد اولیه غیرمجاز و محصولات تولیدی جعلی کشف و ضبط شد؛ خاطرنشان کرد: اقدام به تولید ادویه‌جات از مواد اولیه غیربهداشتی و  استفاده از آدرس و پروانه ساخت جعلی به منظور فریب مصرف کننده از جمله اقدامات این واحد تولیدی بود.

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ارجاع پرونده این واحد تولیدی ادویه جات غیر بهداشتی به مراجع قانونی مربوطه و پلمب واحد تولیدی خبر داد و گفت: معاونت غذا و دارو دانشگاه از هیچ‌گونه خطای واحدهای تولیدی که منجر به آسیب به سلامت هم وطنان شود چشم پوشی و اغماض نخواهد کرد.

صبوری‌راد افزود: بازرسی‌های مستمر و دقیق بازرسان و کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای خدمت به سلامت جامعه به صورت جدی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/361/

نظر شما