شناسهٔ خبر: 67832666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وظیفه مسئولان و رسانه ها ارایه نقاط قوت و امیدآفرینی است

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: وظیفه همه مسئولان و رسانه ها نشان دادن نقاط قوت و امید آفرینی درجامعه است و باید از سیاه نمایی پرهیز شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز پنجشنبه در آخرین جلسه شورای اداری دولت سیزدهم شهرستان آستارا اظهارکرد: شهید آیت الله رئیسی در تمامی طول خدمتش تاکید داشت هیچ پروژه جدیدی کلنگ زنی نشود و پروژه‌های نیمه تمامی که سالها از شروع آن گذشته بود را به انجام رسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در مدت زمان کوتاه دولت سیزدهم پروژه های نیمه تمام زیادی در کشور، استان گیلان و همچنین شهرستان آستارا به بهره برداری رسید و یا آماده بهره برداری شد که از نمونه های آن می توان به پل جدید یا مرز جدید آستارا اشاره کرد که توانست بسیاری از مشکلات شهرستان و کشور را حل نماید و همچنین استخر شهرستان آستارا که سال ها نیمه کاره رها شده بود و در این دولت به بهره برداری رسید.

فرماندار آستارا افزود: ساخت پروژه های نیمه تمام در شهرستان آستارا نباید متوقف شود و تمام دستگاه های خدمات رسان به ارائه خدمات به مردم بپردازند و خللی در انجام امور پیش نیاید.

شهاب زاده ادامه داد: همه پروژه های نیمه تمام باید برای هفته دولت و دهه فجر آماده بهره برداری شوند و اداراتی که پروژه ای دارند با هماهنگی معاونت عمرانی فرمانداری ادامه دهند و اگر کاستی وجود دارد اعلام کنند تا در راستای رفع آن اقدام شود.

وی تصریح کرد: شهرداری ها همانطور که در تمامی ایام سال و هفته خدمات رسانی می کنند، ارائه خدمات شایسته را همچنان در دستور کار خود قرار دهند تا رضایت مردم را حاصل شود زیرا مهمترین موضوع در ارائه خدمت، رضایت مردم است.

فرماندار آستارا بیان کرد: طبق دستور رهبر انقلاب با همه توان از رئیس جمهور منتخب حمایت خواهیم کرد، زیرا انتخابات در کشور به پایان رسیده است و باید اقدامات لازم در جهت استقرار دولت جدید انجام شود.

شهاب زاده در ادامه این جلسه گفت:‌ امسال در مسیر زائران اربعین در مرز خسروی، شهرستان آستارا موکب خواهد داشت و از همه کسانی که می توانند در ارائه خدمت به زائران امام حسین(ع) کمک نمایند می خواهیم به این موکب یاری رسانند.

وی همچنین به برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان آستارا اشاره و تاکید کرد: این اجلاسیه در راستای کنگره هشت هزار شهدا استان گیلان از تاریخ ۱۴ مرداد ماه در ساحل آستارا به مدت ۵ شب برگزار خواهد شد و از همه ادارات و نهادها می خواهیم که به سپاه در برگزاری هرچه باشکوه تر این اجلاسیه کمک نمایند.

فرماندار شهرستان آستارا همچنین از همه ادارات و دستگاه ها خواست در مصرف آب و برق صرفه جویی کرده تا در شهرستان دچار مشکل نشویم و قطعی برق یا آب را نداشته باشیم.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

نظر شما