شناسهٔ خبر: 67831148 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

اولین پیروزی تابستانی رئال در گرمای 38 درجه

رئال مادرید پشت درهای بسته توانست در یک بازی دوستانه تیم آلباسته را با سه گل در گرمای شدید مادرید شکست دهد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 این اولین بازی دوستانه مادرید پیش فصل رئال بود، با تیبو کورتوا درون دروازه، گلزنی براهیم و زیر گرمای 38 درجه.

بازیکنان تیم اول رئال در نیمه اول و لونین، رینیر و بازیکنانی از کاستیا در نیمه دوم به میدان رفتند. براهیم، ​​اولین گلزن پیش فصل مادریدی‌ها لقب گرفت.
رئال بازی را با کورتوا، لوکاس، وایخو، آسنچیو، فران گارسیا، ماریو مارتین، سبایوس، پالاسیوس، نیکو پاز، براهیم و لاتاسا شروع کرد. به این ترتیب فوتبالیست‌هایی که از 15 جولای (26 تیر) در والدبباس تمرینات را شروع کرده‌اند، قبل از سفر به ایالات متحده برای تور رسمی، ریتم رقابتی را به دست آورند. ترکیب اولیه رئال در واقع متشکل از هفت بازیکن تیم اصلی و 4 بازیکن تیم دوم بود.

این دیدار از ساعت 19:30 به وقت محلی در دمای 38 درجه آغاز شد و براهیم به عنوان اولین گلزن پیش فصل معرفی شد. در ویدئوهایی که رئال مادرید در هفته‌های اخیر در کانال‌های خود منتشر کرده، دیده می‌شود که براهیم همچنان از سطح فنی فوق العاده‌ای برخوردار است و از نظر بدنی نیز به رشد خود ادامه می‌دهد. لاتاسا، که فصل قبل قرضی در ختافه بود، گل دوم را قبل از وقت استراحت به آلباسته زد.

در نیمه دوم، نوبت به لونین از تیم اول رسید تا جای کورتوا را بگیرد و بقیه بازیکنان از کاستیا بودند و در ادامه رینیر ژسوس برزیلی هم به آنها پیوست. این برزیلی از روز اول زیر نظر آنچلوتی تمرین کرده، هرچند روی او حساب نمی‌شود و به دنبال انتقال دائمی برای او هستند. رینیر گل سوم رئال را به ثمر رساند.

نکته جالب اینکه بعد از پایان نیمه نخست، بازیکنان تیم اول زیر نظر پینتوس، بدنساز رئال، تمرینات استقامتی را شروع کردند که به نوعی مثل یک شکنجه کامل بود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما