شناسهٔ خبر: 67830937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار یزد خبر داد

عزم جدی استان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن با کیفیت، سرعت و حداقل قیمت

استاندار یزد تامین مسکن را یکی از اولویت‌های مهم کشور دانست و گفت: جهش تولید مسکن قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است و با جدیت آن را دنبال می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست شورای مسکن استان یزد، تأمین مسکن را یکی از موضوعات مهم روی میز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: جهش تولید مسکن قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است و با جدیت آن را دنبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر پیگیری تمام قد مسائل مربوط به پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تسریع در روند اجرای آن‌ها افزود: با توجه به اهمیت مسائل این حوزه، نشست‌های شورای مسکن، کماکان به‌صورت هفتگی برگزار شود.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به پیگیری‌های استان جهت بازگشایی مجدد سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای استان گفت: هم‌زمان با انجام فرایند ثبت نام متقاضیان، پالایش افراد نیز صورت گیرد تا متعاقب آن، سایر فرآیندها نیز با سرعت مناسبی انجام شود.

فاطمی با اشاره به ضرورت ایجاد فضاهای خدماتی، مذهبی، فرهنگی و آموزشی در سایت‌های نهضت ملی مسکن، افزود: یکی از رویکردهای مهم مورد پیگیری باید اجرای زیرساخت‌های مذکور؛ همزمان با احداث واحدهای مسکونی باشد.

وی با تاکید بر پیشبرد مسائل نهضت ملی مسکن خارج از بروکراسی اداری، اضافه کرد: مصوبات نشست‌های شورای مسکن استان لازم الاجراست و همه افراد دخیل در زنجیره، موظف به پیگیری و اجرای امور هستند.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مردم پول خود را برای ساخت مسکن، نزد ما به امانت گذاشتند گفت: عزم و اراده جدی ما باید بر ساخت واحدها با کیفیت بالا، با کمترین هزینه ممکن و با سرعت بالا باشد.

نظر شما