شناسهٔ خبر: 67830777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کشور و بازرس کل استان اصفهان تاکید کرد

مانع‌زدایی از پروژه مشارکتی مجموعه تجاری، اداری و پارکینگ عمومی غدیر

رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کشور و بازرس کل استان اصفهان گفت: مانع‌زدایی از پروژه مشارکتی مجموعه تجاری، اداری و پارکینگ عمومی غدیر ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید شاه‌محمدی در ادامه بازدیدهای دوره‌ای خود از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان، از مراحل تکمیل پروژه مشارکتی مجموعه تجاری، اداری و پارکینگ عمومی غدیر بازدید و بر مانع‌زادیی از روند اجرای پروژه‌های مشارکتی جهت تسریع در بهره‌برداری از آن‌ها تاکید کرد.

وی با تحسین مشارکت سرمایه‌گذاران در رفع نیازهای شهر از همکاری بی‌شائبه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در برطرف‌کردن موانع اداری و حقوقی پروژه‌های مشارکتی تقدیر به‌عمل آورد و گفت: نظارت ما بر اقدامات و اجرای پروژه‌ها از منظر رعایت اصول و قوانین و با نگاه مساعدت به رفع مشکلات احتمالی با هدف تسریع در امور است، بنابراین زمانی که پروژه‌ای به صورت مشارکتی اجرا می‌شود که یک وجه آن منابع، منافع و اموال شهر باشد، آن‌وقت این نظارت از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد، چراکه ما به‌عنوان نهاد مدعی‌العموم مدافع منافع شهروندان و محافظ اموال شهر هستیم.

رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کشور و بازرس کل استان اصفهان تصریح کرد: سازمان بازرسی به عنوان یک نهاد عالی نظارتی، گره‌گشای بسیاری از مشکلات بوده و همواره در تلاش است با بررسی‌های لازم و به‌هنگام از منافع، منابع و اموال شهر حفظ و صیانت کند و از سوی دیگر نیز سعی کرده است تا با همراهی و همیاری با دیگر نهادها در هموار کردن مسیر مشارکت جهت بهره‌گیری از ظرفیت عظیم مشارکت‌های مردمی در تحقق شعار سال و پیشبرد اهداف کشور گام‌های مؤثری بردارد.

شاه‌محمدی ادامه داد: در این دوره از مدیریت، سازمان بازرسی آمادگی کامل در تعامل با دستگاه‌های استان جهت تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری وجود دارد که امیدواریم نهادهای عمومی و خصوصی با همدلی و رعایت موازین حقوقی و قانونی با رعایت حقوق و احترام به منافع یکدیگر مشارکتی فعال در آبادانی و نقش بسزایی در توسعه روز افزون شهر اصفهان ایفا کنند.

مسعود حیدری مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز در حاشیه بازدید با تشکر از وقت گذاری رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کشور و بازرس کل استان اصفهان در بازدید از پروژه‌های سرمایه گذاری و استماع دل‌گویه‌های سرمایه گذاران، با اشاره به رفع مشکلات و موانع پروژه مجموعه تجاری، اداری و پارکینگ غدیر در خصوص ویژگی‌های تخصصی، ابعاد فنی و کاربری‌های آن توضیحات مبسوطی ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های نیمه تمامی در شهر اصفهان طی سال‌های گذشته تعریف شده که هر کدام به دلایلی در چرخه فعالیت قرار نگرفته‌اند و حضور و همکاری سازمان بازرسی، نقش بسیار مهمی در رفع موانع و تسریع در روند اجرایی پروژه‌های بلاتکلیف دارد و این همراهی علاوه بر حفظ حقوق شهر، به رفع بلاتکلیفی مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری کمک خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تشریح ویژگی‌های پروژه مجموعه تجاری، اداری و پارکینگ عمومی غدیر گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۹۹۶ متر مربع و با زیربنای کل ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و دارای چهار طبقه پارکینگ در زیرزمین (از طبقه منفی یک تا منفی چهار) با ظرفیت ۲۶۰ پارک خودرو به‌صورت هم‌زمان و حدود ۱۱۰۰ خودرو به‌صورت گردشی در یک شیفت کاری روزانه است.

حیدری تصریح کرد: همچنین در طبقه همکف این مجموعه ۹ واحد تجاری در مجموع حدود ۱۴۰۰ متر مربع مفید و ۷۰۰ متر مربع نیم‌طبقه وجود دارد و طبقات اول و دوم با کاربری اداری در مجموع حدود ۴۴۰۰ متر مربع است.

به گزارش ایمنا، در این بازدید که بهنام شکرالهی سربازرس امور شهرداری‌ها نیز حضور داشت از نزدیک در جریان مشکلات و مراحل پیشرفت و اقدامات عمرانی انجام شده این پروژه استراتژیک در مجموعه اداری امیر کبیر اصفهان قرار گرفتند.

رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کشور و بازرس کل استان اصفهان پیش از این از مراحل تکمیل بازار طلا و جواهر خورشید اصفهان نیز بازدید و بر رفع موانع عملیاتی و تسریع در بهره‌برداری از این پروژه فاخر در هسته تاریخی شهر اصفهان تاکید کرده بود.

نظر شما