شناسهٔ خبر: 67830386 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

بدخشان: مبینا حریف ویتنامی را شکست می‌دهد/ استرس روی رکورد او تاثیر گذاشت

پاریس- ایرنا- مربی نماینده تیروکمان ایران در المپیک پاریس گفت:‌ حریف ویتنامی او در دوره مقدماتی رکورد پایین‌تری داشت و شک ندارم که مبینا می‌تواند مسابقه را ببرد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، مهسا بدخشان مربی مبینا فلاح در خصوص افتخار آفرینی وی در مسابقات تعیین رنکینگ المپیک در پاریس اظهار داشت: امروز مبینا فلاح در بخش مقدماتی مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس توانست رکورد ۶۵۲ امتیازی را از خود به جای بگذارد. این رکورد بی‌نظیر بود و خیلی خوشحالم که توانستیم نام ایران را سرافراز کنیم.

وی افزود: خوشبختانه او توانست حریفان خود را از چین‌تایپه و انگلیس شکست دهد و جایگاه بهتری به دست آورد. متاسفانه اولین حضور فلاح در المپیک بود که استرس زیادی داشت و همین استرس باعث شد نتواند رکورد بهتری از خود به جای بگذارد.

وی درباره اشک‌های فلاح پس از رکوردشکنی گفت: او انتظار بیشتری از خودش داشت و تصور می‌کرد که جایگاه بهتری را کسب می‌کند. استرس‌های شدید او باعث شد که نتواند رکورد بهتری بزند. اگر استرس نداشت می‌توانست ۱۰ رده بالاتر از این قرار بگیرد.

بدخشان درباره حریف بعدی فلاح نیز یادآور شد: خوشبختانه مبینا در نیمه بالای جدول قرار دارد و جزو ۳۲ نفر اول است و حریف ویتنامی او در دوره مقدماتی رکورد کمتری نسبت به مبینا داشته و شک ندارم که مبینا می‌تواند مسابقه را ببرد.

فلاح در جدول اصلی مسابقات در هفته آینده در نخستین دیدار به مصاف «نگویت دتا» از ویتنام خواهد رفت که در رقابت‌ها رتبه سی و هفتم را به دست آورد.

نظر شما