شناسهٔ خبر: 67830132 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

کاهش ۷۴ درصدی تماس‌های مرکز ۱۲۲ البرز در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز از کاهش تماس‌های دریافتی و حوادث حوزه آب و فاضلاب در سطح استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین البرز،حمیدرضا نامداری با اعلام این خبر بیان کرد: تعداد تماس‌ها و گزارشات مشترکین طی ۴ ماهه نخست سال جاری ۹۰ هزار و ۳۵۱ مورد ثبت شده که این تعداد در زمان مشابه سال گذشته ۱۲۲ هزار و ۶۴۹ مورد بوده است.

وی ادامه داد: گزارشات دریافتی نمایانگر کاهش ۷۴ درصدی تماس‌های دریافتی در مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت آب و فاضلاب می‌باشد.

مدیر عامل آبفا البرز تصریح کرد: طی یکسال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار و جلوگیری از قطف یا افت فشار آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق گردیده که علی رغم ورود موج گرمای جهانی به ایران و منطقه و بالتبع ناترازی برق، کاهش گزارشات مردمی و تماس‌های مشترکین با مرکز ۱۲۲ شرکت حکایت از این مهم دارد.

نامداری در خاتمه گفت:در تلاش هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیت‌های موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده ساخته و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی پیش رو گذر کنیم.

نظر شما