شناسهٔ خبر: 67830111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده سنندج در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت شورای عالی استان‌ها برای توسعه استان‌های کم‌برخوردار

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گقت: باید از ظرفیت شورای عالی استان‌ها برای توسعه استان‌های کم‌برخوردار استفاده شود و اگر لازم باشد از ظرفیت نهادهای دیگری همچون وزارت کشور و شورای عالی امنیت ملی نیز در راستای توسعه استان بهره‌گیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار مرادی، امروز _پنجشنبه چهارم مرداد_ در آئین اختتامیه هفتادودومین اجلاس مجمع مشورتی شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها که در مجموعه فرهنگی شهرداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ نهادها و محصولات مختلفی اختراع شده که یکی از آنها ارتباطات بوده است.

وی افزود: در دنیای امروز هیچ کاری بدون پشتوانه مردمی پیش نمی‌رود و قطعاً باید مردم در امور شهری مشارکت داشته باشند تا شاهد تکامل در برنامه‌ریزی، نظارت و اجرای برنامه‌های مدیریت شهری باشیم.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی همکاری لازم با شوراها را دارد و مسائل را باید شوراها به ما ارجاع دهند تا پیگیری شود.

مرادی با بیان اینکه اقداماتی در گذشته صورت گرفته اما هنوز کمکاری‌هایی وجود دارد، ادامه داد: حل مشکلات موجود نیازمند تعامل دو طرفه با مرکز است و ارتباطات با مسئولان ارشد و نهادهای مرتبط در تهران باید توسعه یابد.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت شورای عالی استان‌ها برای توسعه استان‌های کم برخوردار استفاده شود و اگر لازم باشد از ظرفیت نهادهای دیگری همچون وزارت کشور و شورای عالی امنیت ملی نیز در راستای توسعه استان بهره‌گیری شود.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی بحث تبعیض مثبت با عنوان توازن منطقه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که بر اساس آن، شاخص‌های توسعه هر منطقه‌ای که ضعیف‌تر باشد باید اعتبارات بیشتری را دریافت کند.

نظر شما