شناسهٔ خبر: 67829916 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

سرقت از ورزشکار استرالیایی در المپیک!

ملی پوش دوچرخه سواری تیم ملی استرالیا در آستانه آغاز رسمی مسابقات المپیک ۲۰۲۴ مورد سرقت قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ وب‌سایت« news.com.au» استرالیا خبر داد، در آستانه آغاز رسمی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، یک ورزشکار برجسته BMX از استرالیا هدف سرقت قرار گرفت. «لوگان مارتین» ۳۰ ساله، در ویدئویی که روز چهارشنبه در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد، از دزدیده شدن وسایل شخصی‌اش از یک ون در بروکسل بلژیک، خبر داد.

در این ویدئو، شیشه‌های شکسته ون و نشانه‌هایی از سرقت مشاهده می‌شود. مارتین تأکید کرد که خوشبختانه دوچرخه‌هایش در این حادثه دست نخورده باقی مانده‌اند و از این بابت نگرانی ندارد. او گفت: خوشبختانه دوچرخه‌هایم در ون نبوده و فقط کیف‌های دوچرخه و برخی وسایل شخصی‌ام دزدیده شده است.

مارتین با اشاره به اینکه بیشتر وسایلش در اتاقش بوده، افزود: من کیف پول، کوله‌پشتی و چند چیز دیگر را از دست دادم، اما خوشبختانه اکثر وسایلمان در اتاق بود و توانستیم بخش زیادی از آن را بازیابی کنیم.

وی همچنین ویدئویی از لحظه‌ای که موفق به پیدا کردن بخشی از وسایل دزدیده شده‌اش، بود را نیز منتشر کرد. مارتین این وسایل را در یک پارک پیدا کرده بود.

«آنا میرز»، سرپرست تیم استرالیا، در این رابطه اظهار داشت: در حال حاضر تلاش‌هایی برای جایگزینی وسایل دزدیده شده، از جمله کلاه‌ها و کفش‌ها، در حال انجام است.

متأسفانه ماشین دزدیده شد، اما دوچرخه‌های لوگان سالم هستند و این موضوع می‌تواند باعث کاهش استرس ناشی از این حادثه شود.

با توجه به این مسائل، مسئولان برگزاری المپیک تأکید کرده‌اند که هدف آن‌ها حفظ ایمنی ورزشکاران است.

برچسب‌ها:

نظر شما