شناسهٔ خبر: 67829890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیگیری ویژه ایراد ضرب و جرح گروهی مرد میانسال توسط پلیس اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از تشکیل تیم ویژه پلیس امنیت عمومی برای بررسی و دستگیری عاملین ضرب و جرح مرد میانسال توسط تعدادی اوباش در شهرک واوان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"محمدرضا علیزاده" روز پنجشنبه با اشاره به انتشار کلیپی در یکی از کانال های خبری محلی، پیرامون ضرب و جرح یک مرد میانسال توسط چند اوباش در شهرک واوان در شهرستان اسلامشهر اظهارداشت: بلافاصله پس از انتشار این کلیپ در فضای مجازی تیم ویژه ای از پلیس امنیت ، بررسی موضوع را در دستور کار قرار داده و به سرنخ هایی هم رسیدند که به محض بدست آمدن نتایج قطعی، مراتب به اطلاع عموم شهروندان شهرستان اسلامشهر خواهد رسید.

پیگیری ویژه ایراد ضرب و جرح گروهی مرد میانسال توسط پلیس اسلامشهر

جمع آوری ۱۲۶ معتاد متجاهر در شهرستان "بهارستان"

پیگیری ویژه ایراد ضرب و جرح گروهی مرد میانسال توسط پلیس اسلامشهر

سرهنگ"عسکری نیا" فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان و کاهش جرائم در شهرستان بهارستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: طی اجرای این طرح تعداد ۱۲۶ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

کشف موتورسیکلت های قاچاق ۳۰ میلیارد ریالی در "شهریار"

پیگیری ویژه ایراد ضرب و جرح گروهی مرد میانسال توسط پلیس اسلامشهر

سردار "مهدی کرمی" جانشین انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبر از منابع خبری مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی در شهرک صنعتی گلگون شهریار اقدام به دپو و نگهداری موتورسیکلت های قاچاق می نمایند، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز غرب استان تهران ضمن شناسایی محل مورد نظر و اخذ دستور قضائی، در عملیات مشترک با عوامل کلانتری ۱۸ باغستان شهرستان شهریار به محل اعزام و پس از بازدید از انبار، ضمن دستگیری ۲ نفر در این رابط، تعداد ۵ دستگاه موتور سیکلت قاچاق، فاقد هرگونه اسناد و مدارک کشف کردند.

جانشین انتظامی استان با اشاره به ارزش ۳۰ میلیارد ریالی اقلام مکشوفه، اظهار داشت: متهمان به همراه موتور سیکلت های مکشوفه به پلیس امنیت اقتصادی استان دلالت داده تا با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی تحویل گردند.

نظر شما