شناسهٔ خبر: 67829526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري بيش از 20354 نفر ساعت دوره آموزشي در پالايشگاه آبادان

صاحب‌خبر -
برگزاري بيش از 20354 نفر ساعت دوره آموزشي در پالايشگاه آبادان

خبرگزاری آریا-سرپرست آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت پالایش نفت آبادان گفت: از ابتدای امسال برای پیگیری اهداف تعیین‌شده اداره آموزش که بر ارتقای نگرش، دانش، مهارت و قابلیت فراگیری تأکید دارد 46 دوره تقویتی فنی، تخصصی، HSE عمومی، مدیریتی و فوق‌العاده معادل 20 هزار و 354 نفر ساعت برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان؛محسن وزیری افزود: بر این اساس در سه‌ماهه امسال 854 ساعت دوره برای حدود 354 نفر از کارکنان پیمانکاری و یک هزار و 219 نفر از کارکنان رسمی و قراردادی شرکت پالایش نفت آبادان برگزارشده است.

به گفته سرپرست آموزش پالایشگاه آبادان از میان این دوره‌ها سهم دوره‌های فنی و تخصصی 34 درصد. ،HSE 33درصد، عمومی و مدیریتی 31 درصد و انرژی 2 درصد بوده است و هزینه‌های آموزشی صرف شده در خردادماه نسبت به 2 ماه آغازین سال 1402 رشد قابل‌توجهی داشته است.

وی در ادامه به برگزاری دوره‌های کارآموزی زیر نظر مدیریت آموزش پالایشگاه آبادان نیز اشاره کرد و افزود: از میان کارآموزان 161 نفر از دانشگاه‌های سراسر کشور، به همین نسبت از دانشگاه نفت و 96 نفر دانشجوی دانشگاه‌های منطقه آزاد اروند بوده‌اند.

در حوزه آموزشی توسعه مدیران نیز این اداره با برگزاری 3 دوره آموزشی و 616 نفرساعت آموزش در 3 ماهه نخست و همچنین پیش بینی 9 دوره آموزشی در تقویم آموزشی سال جاری مختص ایشان، سعی بر ارتقا کمی و کیفی اینگونه دوره ها را داشته است.

وزیری در پایان تاکید کرد: تمام تلاش آموزشی در شرکت پالایش نفت آبادان ایجاد محیطی علمی، آرام، همراه با تبادل دانش و اندیشه‌ها، سبک‌های جدید و مفرح و ارتقای فرهنگ فراگیری به فرهنگ فرا جویی است.

 

پایان پیام./

نظر شما